کد خبر: 357939
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

وساطت علیرضا بیرانوند برای بازگشت طارمی به تیم ملی فوتبال

به گزارش قم پرس علیرضا بیرانوند درباره اختلافاتی که بین دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی سرمربی و بازیکن تیم ملی ایجاد شد و عدم دعوت طارمی برای بازی با لبنان و سوریه را در پی داشت، گفت: اینها مشکلات خانوادگی است که در تیم ملی رخ داد. ما بازیکنان مهدی را دوست داریم. مهدی خودش هم دوست دارد به تیم ملی بیاید و قطعا دوست دارد در جام جهانی بازی کند.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: ما هم دوست داریم مهدی به تیم کمک کند. دوست داریم این اتفاق برای مهدی که خیلی زحمت کشیده و تلاش می کند، رخ بدهد.

بیرانوند خاطرنشان کرد: به عنوان یک دروازه بان که از عقب تیم را می بینم دوست دارم مهدی به تیم ملی کمک کند. از اسکوچیچ خواهش می کنم اتفاقی رخ بدهد مهدی زودتر برگردد.

دروازه بان تیم ملی ایران تاکید کرد: اسکوچیچ خودش هم دوست دارد مهدی به تیم اضافه شود. با مهدی تیم ما خیلی کامل می شود. امیدوارم در بهمن ماه (بازی با عراق) این اتفاق رخ بدهد و دوباره مهدی را در تیم ملی ببینم.

بیرانوند درباره اینکه تیم ملی برای صعود به جام جهانی تنها به یک پیروزی برابر عراق نیاز دارد، گفت: مطمئن باشید این اتفاق رخ می دهد. راهی نداریم جز اینکه در بازی با عراق جشن صعود بگیریم. ای کاش اتفاقی رخ بدهد که در این جشن هواداران هم در ورزشگاه باشند. باید از حالا تلاش شود که این اتفاق رخ بدهد. جشن گرفتن جلوی هواداران شیرینی خاص خودش را دارد. مطمئنم در این بازی پیروز می شویم و به جام جهانی می رویم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس