کد خبر: 357982
۰
۰
نسخه چاپی

فاز جدید بوستان آفتاب قم به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: فاز سوم بوستان آفتاب تملک و تغییر کاربری داده‌شده و عملیات عمرانی پروژه در بودجه امسال دیده‌شده و انجام‌شده است.

فاز جدید بوستان آفتاب قم به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قم پرس:واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اجرای فضای سبز فاز سوم بوستان آفتاب در محدوده منطقه پنج اظهار کرد: بوستان آفتاب در محدوده شهر قائم(عج) در محله‌ای قرارگرفته که سرانه جمعیتی بالا است و به دلیل مشکلات سال‌های قبل که سرانه فضای سبز منطقه پایین بود، با برنامه‌ریزی صورت گرفته این بوستان در حاشیه ریل راه‌آهن جانمایی و فاز اول آن با مساحت ۳۰ هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: فاز دوم پروژه نیز با ادامه تملک زمین عرصه از سال قبل آغاز شد و امکاناتی چون سوله ورزشی در آن پیش‌بینی شد و عملیات کاشت فضای سبز نیز اوایل امسال به اتمام رسید.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: فاز سوم پروژه نیز به مساحت بیش از ۲ هزار مترمربع تملک و تغییر کاربری داده‌شده و عملیات عمرانی پروژه در بودجه امسال دیده‌شده و انجام‌شده است.

وی اعتبار اختصاص‌یافته برای این پروژه را بیش از ۱۰ میلیارد ریال عنوان و ابراز کرد: عملیات بسترسازی برای احداث فضای سبز انجام‌شده و طراحی کاشت نیز انجام‌شده و با توجه به موقعیت مکانی و امکان استفاده حداکثری شهروندان گونه‌های پایدار و مناسب شهر دیده شود.

جوادیان با بیان اینکه در حال حاضر شبکه برق پروژه در حال اجرا است افزود: بعد از اجرای سیستم روشنایی عملیات لوله‌گذاری و اجرای آبیاری تحت‌فشار انجام خواهد شد و تلاش می‌کنیم در فصل پاییز عملیات کاشت را تکمیل کرده و پروژه آماده بهره‌برداری شود.**

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید