کد خبر: 357986
۰
۰
نسخه چاپی

آموزش فوق العاده مدل بوم کسب و کار و نحوه نگارش طرح کسب و کار در علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم

مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با همکاری مرکز رشد فناوری های همگرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد استان قم در اقدامی مشترک ورکشاپ آموزشی مدل بوم کسب وکار و نحوه نگارش طرح کسب و کار (BP) با تخفیف ویژه برای دانشجویان برگزار می‌کند.

آموزش فوق العاده مدل بوم کسب و کار و نحوه نگارش طرح کسب و کار در علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم

به گزارش قم پرس:جهاد دانشگاهی واحد استان قم در این ورکشاپ دکتر سعید گماری اسبق تدوین طرح کسب و کار و ترسیم نقشه کسب و کار را به شرکت کنندگان ورکشاپ آموزش خواهد داد.

تعریف طرح کسب و کار و کاربرد آن، انواع طرح کسب و کار، معرفی کاربردی اجزای مختلف طرح کسب و کار، تشریح فرم استاندارد، الگوهای تدوین طرح کسب و کار، و معرفی منابع و نرم‌افزار‌ها از جمعه مطالبی است که در کارگاه تدوین طرح کسب و کار بیان خواهد شد.

همچنین تعریف بوم مدل کسب و کار، آشنایی با اجزای سازنده بوم مدل کسب و کار، ضرورت بهره مندی از بوم مدل کسب و کار، نقش بوم مدل کسب و کار در پیشرفت آن، تعریف بوم ناب و تفاوت بوم ناب با بوم مدل کسب و کار نیز از مطالبی است که در کارگاه "نقشه راه کسب و کار خود را ترسیم کنید" بیان می‌شود.

شرکت در این ورکشاپ برای عموم آزاد است و افراد با پرداخت هزینه 500 هزار ریالی می توانند از مطالب و ارائه مدرس ورکشاپ بهره مند شوند.

با توجه به برگزاری این ورکشاپ در دو مرکز معتبر دانشگاهی دانشجویان با 40 درصد تخفیف و با پرداخت 30 هزار تومان می‌توانند در ورکشاپ ثبت نام کنند.

گفتنی است در پایان این ورکشاپ آموزشی پس از ارزیابی شرکت کنندگان گواهینامه معتبر کسب مهارت توسط جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم صادر و به افراد اعطا خواهد شد.

این ورکشاپ آموزشی از روز 14 تا 16 آذرماه از ساعت 14 تا 16 در سامانه آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم برگزار خواهد شد و علاقه مندان به شرکت در آن می توانند با مراجعه به تارنمای http://jd-qom.ac.ir/fa/form/625 نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید