کد خبر: 358072
۰
۰
نسخه چاپی

راه‌اندازی خانه موزه شهید فخری زاده سبب ایجاد چراغ راه برای مردم می‌شود

فرزند شهید فخری زاده با قدردانی از راه‌اندازی خانه موزه پدر شهیدش در قم گفت: ایجاد این موزه سبب می‌شود ما انسان‌ها از مسیرهای درست و کارهای منتهی به موفقیت درس بگیریم.

راه‌اندازی خانه موزه شهید فخری زاده سبب ایجاد چراغ راه برای مردم می‌شود

به گزارش قم پرس:، مهدی فخری زاده در مراسم آغاز عملیات اجرایی خانه موزه شهید فخری زاده، با قدرانی از این اقدام ارزشمند اظهار داشت: ایجاد این خانه موزه کار بسیار ستودنی است، زیرا این موزه در محل ولادت، رشد و زندگی شهید تا سن ۱۷ تا ۱۸ سالگی ایجادشده است.

وی با بیان اینکه ایجاد این خانه موزه مصداق بارز فرمایش رهبری مبنی بر- زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست- است، ابراز کرد: این کار فرهنگی ارزشمند شرایطی را برای ما انسان‌ها ایجاد می‌کند که از مسیرهای درست و کارهای منتهی به موفقیت درس بگیریم، بنابراین ایجاد مسیر ارزشمند است.

فخری زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پدرم مسیری را طی کرد که لیاقت رسیدن به این جایگاه را پیدا کرد و به‌طور حتم هدایت و عنایت خدا نیز در مسیر هدایت تأثیرگذار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های طی این مسیر و راه‌های این مسیر پیچیده تأسی کردن به بزرگان است و چه خوب است که این جایگاه را خوب طی کنیم.***

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید