کد خبر: 358097
۰
۰
نسخه چاپی
رئیس اتاق بازرگانی قم:

روند تولید در استان و کشور نباید معطل تصمیمات مدیران دولتی شود

ابوالفضل خاکی گفت: موانع تولید فقط انگیزه فعالان اقتصادی را برای تولید کاهش می دهد.

روند تولید در استان و کشور نباید معطل تصمیمات مدیران دولتی شود

به گزارش قم پرس: رئیس اتاق بازرگانی قم در نشست هیئت نمایندگان که با حضور معاونین اداره کل مالیات استان برگزار گردید اظهار داشت: مشکلات مالیاتی تولیدکنندگان در استان قم هنوز حل نشده است و بیشتر تولیدکنندگان در بحث‌های مالیاتی مشکل دارند و مدتهاست که این مشکلات حل نمی‌شود.

وی ادامه داد: تولید کنندگان تمام تلاش خود را در شرایط سخت تحریم ها و مشکلات اقتصادی کشور انجام می دهند تا در چرخه رقابت باقی بمانند اما متاسفانه مشکلات مالیاتی و دیگر مسائل که بر سر راه تولید کنندگان مثل سنگ قرار می‌گیرد انگیزه این افراد را کاهش می‌دهد.

او گفت: فعالان اقتصادی طی درخواست های مکرر از اتاق بازرگانی خواستار حل مسائل مالیاتی، بیمه‌ای و بانکی در استان شدند و نباید با برگشت به عقب دوباره مثل سال های قبل بحث مشکل مالیاتی تولیدکنندگان را در جلسات مختلف مطرح کنیم و حرکت رو به جلو و بررسی مسائل خطوط تولید و از همه مهمتر گسترش و توسعه واحدهای تولیدی از برنامه ها و استراتژی اتاق در ماه‌های آینده است.

وی با تاکید بر این که امیدواریم با همفکری تولیدکنندگان و دستگاه های اجرایی، جرایم مالیاتی و سایر مشکلات مالیاتی تولیدکنندگان برطرف شود، ادامه داد: روند تولید در استان قم در سالی که مزین به جهش تولید است نباید سر این گونه مسائلی که با تصمیمات استراتژیک مدیران قابل حل است دچار چالش شود بنابراین نباید روند تولید در استان و کشور معطل تصمیمات مدیران دولتی شود.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران در این جلسه با اشاره به مشکلاتی که قانون ۱۶۹ مکرر برای تولید کنندگان ایجاد کرده است افزود موضوع بررسی تراکنش ها مسئله دیگر واحدهای تولیدی است و خواستار بررسی کارشناسی و هر چه دقیق تر این قانون و روند اجرای آن هستیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید