کد خبر: 358185
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

دربی فوتبال بانوان کرمان؛ شکست خاتون بم از شهرداری سیرجان

به گزارش ایرنا سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان بعد از پیروزی مقابل تیم خاتون بم گفت: این بازی از حساسیت خاصی برخوردار بود به همین دلیل باعث شد این حساسیت روی کیفیت بازی بازیکنان هم تاثیر خود را بگذارد.

مریم جهان نجاتی بیان کرد: براساس شرایط جدول این بازی ۶ امتیازی بود که هر دو تیم برای کسب امتیاز این بازی تلاش کردند و باعث شد بازیکنان محتاطانه تر بازی کنند.

وی اظهار داشت: سعی کرده بودیم آنالیز خوبی از تک تک بازیکنان تیم مقابل داشته باشیم و اگر این حساسیت بازی نبود از طرف هر دو تیم گل های بیشتری در این بازی به ثمر می رسید.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان توضیح داد:با توجه به اینکه در بازی های جام باشگاه های آسیا ۲ نفر از بازیکنان ما آسیب دیده بودند و هنور هم به ما اضافه نشده اند کار سختی پیش رو داشتیم.

جهان نجاتی تصریح کرد: تیم ما از طرف کادرهای فنی تیم های بم و سپاهان بخوبی آنالیز شده بود و برای ما کارهای تاکتیکی که در جام باشگاه های آسیا انجام داده بودیم سخت شده بود.

وی ادامه داد: از بدو ورود سعی کردیم با تغییر سیستم وارد بازی شویم به همین دلیل یکی از خط دفاع کم و به هافبک اضافه کردیم و برخلاف تمامی دفعاتی که مقابل بم بازی کرده بودیم شهامت به خرج داده و در مقابل خاتون بم که هفت سال قهرمان لیگ برتر ایران بوده امروز با سه فوروارد بالا بازی کردیم و توانستیم بازی را یک بر صفر ببریم.

سرمربی تیم شهرداری سیرجان می گوید: اتفاق بزرگی در فوتبال بانوان ایران رخ داده زیرا قبل از اینکه وارد جام باشگاه های آسیا شویم در هیچ رده ملی هیچ کدام از تیم های فوتبال هندوستان و ازبسکتان را شکست نداده بودیم.

وی افزود: از مردادماه سال جاری سبک جدیدی را به وجود آوردیم تا نماینده شایسته ای برای فوتبال بانوان ایران در جام باشگاه های آسیا باشیم و هرگز کسی فکر نمی کرد یک تیم ایرانی بتواند دو بر صفر تیم ازبکستان را شکست دهد اما ما این کار بزرگ را انجام دادیم .

جهان نجاتی تاکیدکرد: میانگین سنی تیم من ۲۰ سال است و اگر تیم با تجربه تری داشتیم مطمئنا اکنون به جای نایب قهرمانی جام باشگاه های آسیا مقام قهرمانی را از آن خودکرده بودیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فشار بازی های جام باشگاه های آسیا و مصدومانی که هنوز به ما نرسیده اند بلافاصله در هفته دوم و سوم مسابقات به دو تیم مدعی لیگ برتر برخورد کردیم و این کار را برای ما سخت کرد .

به گفته جهان نجاتی فشار مضاعفی به بازیکنان و کادر فنی این تیم وارد شده اما تجربه بازی در جام باشگاه های آسیا باعث شد بازیکنان از هر ثانیه بازی استفاده ، بخوبی مقابل تیم خاتون بم بازی کنند و پیروز میدان شوند.

بازی امروز حساس ترین بازی نیم فصل اول بود

در ادامه سرمربی تیم بانوان خاتون بم نیز به خبرنگار ایرنا گفت: بازی خاتون بم و شهرداری سیرجان دربی استان کرمان و حساس‌ترین بازی نیم فصل اول بود.

مرضیه جعفری بیان کرد: موقعیت های زیادی داشتیم اما احساس می کنم هنوز بازیکنانم هماهنگی لازم را برای به دست آوردن نتیجه مطلوب و حمله به دست نیاورده بودند .

وی ادامه داد: تیم حریف توانست یک پنالتی از ما بگیرد و همان را به گل تبدیل کند؛ اگر بازیکنانم از موقعیت هایشان استفاده می کردند اکنون برنده بازی خاتون بم بود.

جعفری تاکید کرد: امیدواریم بازی های بعد را جبران کنیم و بتوانیم به هدفمان که قهرمانی لیگ است برسیم.

داوری هم جزئی از بازی است

وی درباره داوری این بازی نیز گفت: به نظر بنده گلی که تیم من به حریف زد آفساید نبود ولی متاسفانه از طرف داور آفساید اعلام شد و باید قبول کنیم داوری هم جزئی از بازی است.

سرمربی تیم فوتبال خاتون بم عنوان کرد: از بازیکنانم راضی نبودم زیرا بازی دست ما بود به دلیل اینکه ضربات آخر را بخوبی نتوانستیم بزنیم همچنین برخی جاها نیز نبود هماهنگی باعث شد نتیجه مطلوبی به دست نیاوریم .

وی بیان کرد: سیرجان تیم خوبی است و با توجه به اینکه این تیم در مسابقات باشگاه های آسیا حضور داشته از لحاظ هماهنگی بهتر عمل کرد.

بازی امروز انتظاراتم را برآورده نکرد

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران نیز به عنوان تماشاگر ویژه بازی را از نزدیک نظاره گر بود و دراین باره به خبرنگار ایرنا گفت: انتظاری که از بازی داشتم برآورده نشد و فکر می کردم از لحاظ فنی تیم ها شرایط بهتری داشته باشند اما حساسیت های بازی باعث شده بود بازیکنان دو تیم استرس داشته باشند .

مریم ایران دوست بیان کرد: از نظر فنی چیز خاصی در این بازی ندیدم اما خوشحالم که بازی آسیب دیده نداشت و از نظر مسایل اخلاقی و رفتاری هر دو تیم بسیار حرفه ای عمل کردند.

وی اظهارداشت: امیدوارم روز به روز لیگ ما از کیفیت بهتری برخوردار شود نه اینکه فقط بتوانیم دفع توپ کنیم و توپ روی هوا باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران درباره داوری این بازی نیز توضیح داد: مهسا قربانی بهترین داور فوتبال ایران و یک داور بین المللی است و قضاوت خوبی را انجام داد.

به گزارش ایرنا هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان ۱۹ آذرماه برگزار خواهد شد و تیم های شهرداری سیرجان و پالایش گاز ایلام در ورزشگاه تختی سیرجان و تیم خاتون بم و زارع باتری سنندج در ورزشگاه ملک‌نیا سنندج به مصاف یکدیگر می روند.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان واقع شده است.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس