کد خبر: 358274
۰
۰
نسخه چاپی

انسان با تقوا اجازه نمی‌دهد که با رفتارش دینش زیر سئوال برود

آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، با تبریک عید سعید قربان و سفارش به نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: از آثار اعیاد این است که شخص از خود حساب می‌کشد، انسانی که از خود حساب نکشد، خوبی و بدی‌اش ظاهر نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم؛ امروز امام و حجت خدا، وجود مقدس حضرت مهدی(عج)، امام و پدر ما است، مراقب باشیم که کاری نکنیم که موجب رنجش امام زمان‌مان و رهبر عظیم‌الشان انقلاب بشویم.

وی افزود: رهبر عظیم‌الشان انقلاب، در پیام حج امسال خودشان در این شرایط کرونایی فرمودند که برای ساختن آینده، همه را به مقاومت دعوت می‌کنند و ایشان در پیام ملت‌های مسلمان به مناسبت فرا رسیدن موسم حج فرمودند که همه سخن جمهوری اسلامی ایران که دنیای استکبار را نگران و خشمگین کرده، این است که ایران دعوت به مقاومت، در برابر شرارت آمریکا و دیگر قدرت‌های متجاوز می کند، دولت‌هایی که امروز در منطقه، عراق، افغانستان، سوریه، یمن و سایر بلاد، فتنه به پا کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان قم افزود: این ها سررشته جهان اسلام را در دست خودشان گرفته اند و مستکبرانه با آن برخورد می کنند، باید بر معارف الهی و تبعیت از امام زمان(عج) و ولی‌فقیه‌مان تکیه کنیم که ان شاءالله شر این اشرار به خودشان برگردد.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید