کد خبر: 358341
۰
۰
نسخه چاپی

مانور زمستانه شهرداری قم برگزار می‌شود

مدیركل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: مانور زمستانه با حضور سازمان‌های تابعه مانند آتش‌نشانی و پسماند تا پایان آذرماه اجراشده و دستگاه‌هایی مانند پلیس راهور، مدیریت بحران و استانداری نیز با شهرداری همکاری خواهند داشت.

مانور زمستانه شهرداری قم برگزار می‌شود

به گزارش قم پرس:سید محسن میرهادی از اجرای مانور زمستانه خبر داد و اظهار داشت: مانور زمستانه امسال تا پایان آذرماه با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط در سطح شهر برگزار می‌شود.

وی نحو اجرای مانور زمستانه را موردتوجه قرارداد و افزود: مانور زمستانه با حضور سازمان‌های تابع مانند آتش‌نشانی و پسماند اجراشده و دستگاه‌هایی مانند پلیس راهور و مدیریت بحران و استانداری نیز با شهرداری همکاری خواهند داشت.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم سپس آمادگی همه مناطق هشتگانه برای آغاز فصل سرما را موردتوجه قرارداد و گفت: مناطق هشتگانه آمادگی لازم در فصل سرما را داشته و ماشین‌آلات موردنیاز در سطح شهر و مناطق مستقرشده‌اند.

وی همچنین از استقرار مخازن شن و نمک در سطح شهر خبر داد و بیان کرد: تا آخر آذرماه در تمام سطوح شیب‌دار، زیرگذرها و روگذرها مخازن شن و نمک گذاشته‌شده و شهرداری برای مقابله با حوادث و اتفاقات آمادگی لازم را دارد.***

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید