کد خبر: 358347
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

اظهارات بازیکنان استقلال بعد از بازی با پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، حساس‌ترین دیدار هفته هشتم بیست و یکمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه امروز شنبه ۱۳ آذر به قضاوت موعود بنیادی فر بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حسینی: دربی موقعیت نداشت ولی پنالتی ما گرفته نشد

سیدحسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال بعد از بازی با پرسپولیس گفت: دربی همیشه حساس است و باعث می شود بازی زیبا نشود. امروز موقعیت زیادی وجود نداشت ولی شاهد بودید داوری علیه ما بود. من از آنطرف زمین فهمیدم پنالتی بود اما داور نگرفت اگر امتیازات این اشتباهات جمع شده بود با 20 امتیاز صدر جدول بودیم. درست نیست؛ این همه تلاش می کنیم و با یک اشتباه همه چیز زیر سئوال می رود. سه هفته بازی ها را بردیم ولی بعد از آن تمام داوری ها علیه ما شد.

دروازه بان استقلال تاکید کرد: به خاطر خاص بودن دربی موقعیت زیادی در بازی ایجاد نشد. بازیکنان استرس خاص خودشان را دارند. دو تیم محتاط هستند ولی اگر پنالتی گرفته شده بود الان یک بر صفر برنده شده بودیم. بنیادی فر داور مسابقه سعی کرد اشتباه نکند ولی متاسفانه اشتباه پیش آمد.

حسینی درباره نیمکت نشینی اش در بازی های قبل استقلال گفت: امسال سعی کردم آماده تر از سالهای قبل باشم. این موضوع برای خودم اوکی است که از سال های قبل متفاوت تر هستم ولی بعد از بازی با فجر مجیدی تتصمیم گرفت بیرون باشم. به این تصمیم احترام گذاشتم.

چشمی: شهامت اعلام پنالتی را داشته باشید

روزبه چشمی هافبک تیم استقلال با انتقاد از بنیادی فر داور مسابقه گفت: شهامت داشته باشید و نقطه پنالتی را نشان بدهید؛ چه برای ما چه برای تیم حریف.

وی افزود: دربی قشنگی نبود. نه ما خوب بازی کردیم نه آنها. از هواداران عذرخواهی کردم. در بازی با صنعت نفت آبادان آن همه موقعیت را به گل تبدیل نکردیم درست اما شما پنالتی ات را بگیر. ما 20 موقعیت نزدیم؛ شما پنالتی ات را بگیر. شما کارت را انجام بده. دو پنالتی واضح در بازی قبل نگرفتند و امروز هم یک پنالتی برای ما اعلام نشد. هواداران روی این موج سوار نشوند که ما موقعیت ها را گل نکردیم. بله حق دارند و درست است ولی از این دو بازی باید 6 امتیاز می گرفتیم. فقط نمی شود به کیفیت بازی گیر داد.

بابک مرادی: مشکلات به زودی حل می شود

بابک مرادی هم که در لیست بازی استقلال مقابل پرسپولیس حضور نداشت، بعد از این مسابقه درباره شرایطش گفت: مشکلات کوچکی وجود دارد که به زودی حل خواهد شد. من جایی نخواهم رفت و در استقلال می مانم. استقلال را دوست دارم چون تیم محبوب من است و مطمئن باشید با قدرت بازخواهم گشت.

وی در خصوص اتفاقاتی که بین او و سرمربی تیم رخ داده که باعث شده او اجازه تمرین نداشته باشد، گفت: مشکلات کوچکی بین ما بوجود آمد که به زودی حل می شود. من به باشگاه رفتم صحبت کردم و همه چیز به زودی تمام خواهد شد. من به همه احترام می گذارم. بی احترامی نمی کنم اما دوست دارم به من هم احترام گذاشته شود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس