کد خبر: 358391
۰
۰
نسخه چاپی

معاون رییس‌جمهوری: دولت در ۱۰۰ روز فعالیت گام‌های بلندی برداشته است

به گزارش ایرنا، سید محمد حسینی شامگاه شنبه در گردهمایی نیروهای انقلابی استان کرمان با اشاره به مشکلات عدیده کشور در زمان تحویل دولت تصریح کرد: مشکلات زیادی از جمله قطعی برق و شیوع گسترده کرونا را در ابتدای دولت داشتیم اما در همین مدت اقدامات شاخص و ارزنده ای انجام شده است.

وی با بیان اینکه دولت آیت الله رییسی گوش شنوا دارد تصریح کرد: رییس جمهوری حرف های همگان را می شنود و بر آن مبنا تصمیم می گیرد.

حسینی ادامه داد: برخی امور در کشور رها شده بود اما بتدریج در حال فعالیت هستیم و دولت آیت الله رییسی با شدت و جدیت پیگیر کارهاست.

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری با اشاره به مذاکرات وین تصریح کرد: بحث منطقی و استدلال کردیم اما طرف غربی دچار انفعال شده است و زمانی که در مقابل غربی ها بایستیم باید همه جوانب را در نظر گرفت.

وی با اشاره به مشکلات خشکسالی و بحران آب بیان کرد: این مشکلات یک شبه به وجود نیامده است اما دولت می‌گوید ما در کنار شما و از این وضعیت ناراحت هستیم و همه تلاش مان را شبانه روز برای حل مسائل به کار می گیرد.

حسینی تاکید کرد: در عرصه جهانی نیز همکاری با همسایگان و دیگر کشورها را دنبال می کنیم و توفیقات خوبی هم به دست آورده ایم.

معاون امور مجلس رییس جمهوری همچنین درباره تغییرات مدیریتی در کشور گفت: اوایل آغاز به کار دولت صحبت هایی مبنی بر ابقای برخی استانداران که عملکردشان مثبت بوده مطرح بود اما تصمیم گرفته شد تغییر انجام شود و مردم احساس تحول داشته باشند.

وی تاکید کرد: خود آقای رییسی هم بارها در جلسات تاکید کردند که تغییرات را انجام دهید و حالت بلاتکلیفی معنا و مفهومی ندارد و به کشور آسیب می زند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری با اشاره به زمان‌بر بودن تغییرات در دولت بیان کرد: باید تغییرات با دقت و احتیاط بیشتری انجام شود؛ همچنین نگاه صرف سیاسی برای انتخاب افراد نبوده است.

وی ملاک انتخاب افراد برای تصدی پست را در دولت سیزدهم از جمله عدالتخواهی، ضد فساد بودن و ساده زیستی برشمرد و اظهار داشت: کسی که در دولت بخواهد کار کند باید پاک باشد و در تعارض منافع، منافع خودش را به منافع ملی ترجیح ندهد.

حسینی گفت: نقاط قوت، ضعف و سوابق افراد در هایت دولت بررسی می شود و ما می خواهیم مطمئن باشیم یک انسان ولایی و مردمی کارها را در مدیریت ها پیش ببرد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری تاکید کرد: عزیزانی که تلاش کردید و در انتخابات پای کار آمدید، ناامید نباشید؛ کارهای بزرگی انجام شده و ضعف ها را باید برطرف کنیم.

وی خطاب به نیروهای انقلاب اظهارداشت: توقع داریم با عزم و اراده از دولت حمایت کنید زیرا در همین مدت سه ماه برخی نسبت به دولت زبانشان باز شده و پادویی آمریکا و غرب را می کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری افزود: خواسته های شما را به دولت منتقل خواهم کرد.

به گزارش ایرنا در این گردهمایی تعدادی از اعضای تشکل های اصولگرای استان کرمان به بیان نقطه نظرات خود درباره وضعیت و مشکلات استان و تحولات مدیریتی استان پرداختند.

رییس شورای تشکل‌های انقلابی و ولایی استان کرمان گفت: نیروهای انقلابی استان وظایف خود را انجام داده اند و امروز دغدغه هایی دارند که می خواهند به گوش رییس جمهوری برسد و سعی می کنند که با کمترین اختلاف مسائل را به پیش ببرند.

حجت الاسلام مهدی عربپور افزود: اگر نیروهای انقلاب در کرمان مورد بی مهری قرار بگیرند و سرخورده شوند جمع کردن اعتماد عمومی سخت خواهد شد و ضرر آن متوجه همه خواهد بود.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید