کد خبر: 358392
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

عبدی: تنها نقطه قوت شهرآورد تلاش بازیکنان ۲ تیم بود

حسین عبدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: شهرآورد تهران یک دیدار خاص برای هواداران دو تیم است و وقتی با نتیجه بدون گل به پایان می‌رسد، هیجان واقعی به آنان منتقل نمی‌شود. اگر قرار است مساوی شود بهتر است با گل همراه باشد تا طرفداران ۲ تیم هیجان را به خوبی حس کنند.

وی ادامه داد: شهرآورد نود و هفتم یک بازی بی‌کیفیت بود،‌ چند صحنه و موقعیت را شاهد بودیم اما آنچه مد نظر هواداران بود را در این بازی ندیدیم. بازیکنان ۲ تیم محکم و پرتلاش در زمین ظاهر شدند اما بیشتر به دنبال آن بودند تا بازی طرف مقابل را خنثی کنند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان یادآور شد: پرسپولیس در نیمه اول خوب نبود اما در ۴۵ دقیقه دوم بهتر شد. در نیمه دوم بیشتر از استقلال صاحب توپ و میدان بود، اما در گلزنی موفق نشان نداد. وحید امیری بهترین بازیکن پرسپولیس در این بازی بود و روی هوش ذاتی خودش یک موقعیت خوب را ایجاد کرد که توپ توسط دروازه‌بان استقلال دفع شد و شاید این صحنه بهترین موقعیت پرسپولیس در شهرآورد بود.

عبدی در مورد استقلال هم تاکید کرد:‌ آنها هم بازی کنترلی را در دستور کار داشتند، در این بازی چند موقعیت هم از سوی آنان ایجاد شد اما نکته مهم این است که هر دو تیم توپ‌های بسیاری را لو دادند و این به خاطر استرس بازی بود که از قبل هم قابل پیش‌بینی بود.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد تعدد تبلیغات محیطی در این بازی گفت: چند دهه قبل کسی به تبلیغات اعتقاد نداشت، اما الان آنقدر تبلیغ می‌بینیم که باید گفت از آن سوی بوم افتاده‌ایم. البته اگر این همه جنجال و مسایلی از این دست که در روزهای گذشته شاهد بودیم به نفع باشگاه‌های فوتبال باشد، توجیح دارد اما نباید بی‌محابا وارد این فضا شویم.

گفتنی است تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران و در نود و هفتمین شهرآورد پایتخت عصر دیروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس