سه هزار و ۵۷۷ نفر در جنوب غرب خوزستان دُز سوم واکسن خود را تزریق کردند

ساسان قربانی یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این تعداد واکسن کرونا به رده سنی ۶۰ سال به بالا در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان تزریق شد که شامل بیماران خاص و ۵۰ درصد نیز کادر درمان این سه شهرستان‌ ها می باشند.

وی ۴۷ هزار و ۱۹۶ نفر در جنوب غرب خوزستان را جامعه هدف تزریق دُز سوم واکسن کرونا اعلام کرد و افزود: ۱۲۸ نفر از جمعیت روستایی و ۲ هزار و ۲۷۵ نفر جمعیت شهری آبادان اقدام به تزریق دُز سوم واکسن کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: همچنین ۱۲۹ نفر از گروه هدف روستایی و ۸۷۵ نفر جمعیت شهری خرمشهر دُز سوم واکسن را تزریق کردند ضمن اینکه ۲۷ نفر از روستاییان شادگان و ۱۴۳ نفر گروه هدف جمعیت شهری در این شهرستان نیز برای تزریق دُز سوم واکسن اقدام کردند.

قربانی بیان کرد: گروه‌های هدفی که شرایط تزریق دُز سوم را دارند در کمترین زمان ممکن برای تزریق اقدام کنند تا نسبت به گذشته ایمن‌تر شوند.

وی با اشاره به تزریق دُز دوم واکسن به ۲۴ هزار و ۲۳۸ دانش آموز در شهرهستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان گفت: از ۲۶ هزار و ۲۳۲ دانش آموز آبادانی تاکنون ۱۲ هزار و ۵۳۹ نفر دُز دوم واکسن خود را دریافت کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار داشت: از ۱۵ هزار و ۶۴۱ دانش‌آموز خرمشهری که باید برای تزریق دُز دوم واکسن اقدام می‌کردند تاکنون تعداد هفت هزار و ۶۳۵ نفر برای تزریق مرحله دوم واکسن خود اقدام کردند.

قربانی بیان کرد: از ۱۳ هزار و ۹۲۹ جمعیت دانش آموزی بین ۱۲ تا ۱۸ سال شادگانی نیز فقط به چهار هزار و ۶۴ نفر دُز دوم واکسن تزریق شده است.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیرمجموعه خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید