کد خبر: 358422
۰
۰
نسخه چاپی

بازنگری نظام مدیریت منابع انسانی شهرداری قم بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

نظام مدیریت منابع انسانی شهرداری قم بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی موردبازنگری قرار خواهد گرفت.

بازنگری نظام مدیریت منابع انسانی شهرداری قم بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش قم پرس: مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به‌عنوان یک سند بالادستی از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) جهت تعیین نقشه راه حرکتی تمام بخش‌های کشور ازجمله شهرداری‌ها، گفت: یکی از فعالیت‌های اساسی برای اجرای مفاهیم سند مذکور در مدیریت شهری بازنگری نظام مدیریت منابع انسانی شهرداری‌های کشور بر اساس این سند است.

وی توجه به اهمیت راهبردی یادشده در کنار جایگاه ویژه شهر قم در پیدایش و حرکت انقلاب اسلامی را یادآور شد و افزود: اداره کل سرمایه انسانی شهرداری قم در حال آماده‌سازی طرحی برای بازنگری نظام مدیریت منابع انسانی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

بیگدلی همچنین از توجه به نظرات و مشارکت نخبگان و متخصصان مرتبط در آماده‌سازی و تهیه این طرح خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا اجرای آن را در آینده نزدیک شاهد باشیم.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم با تأکید بر تلاش جهت انجام یک کار علمی و دقیق در این زمینه و انجام اقدامات عملیاتی مرتبط خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم به‌عنوان پیشتاز شهرداری‌های کشور در پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عمل نموده و دستاوردهای خود با سازمان شهرداری‌ها و سایر کلان‌شهرها و شهرداری‌های کشور به اشتراک بگذاریم.***

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید