کد خبر: 358530
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

سهم خندوانه از آنتن افزایش یافت/ دیدار رئیس صداوسیما با دانشجویان

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از صداوسیما، برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان از یک‌شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. خندوانه که پیش از این دوشنبه تا پنج‌شنبه از شبکه نسیم پخش می‌شد، از یک روز پخش اضافه در کنداکتور (جدول پخش) این شبکه برخوردار شده است.

خندوانه پنج شب در هفته روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. فصل جدید خندوانه از این هفته، یک‌شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

رئیس صداوسیما با دانشجویان دیدار می‌کند

پیمان جبلی روز سه شنبه ۱۶ آذرماه به مناسبت روز دانشجو با نمایندگانی از اتحادیه‌های دانشجویی، نشریات دانشجویی و نخبگان علمی دانشگاه‌ها دیدار و گفت‌وگو می‌کند. این برنامه به میزبانی دانشگاه صداوسیما و در سالن اجتماعات شهید سلیمانی این دانشگاه برگزار می‌شود.

سهم «خندوانه» از آنتن افزایش یافت/ دیدار رئیس صداوسیما با دانشجویان

آن سه تن ویژه روز دانشجو از رادیو نمایش

ویژه برنامه آن سه تن همزمان با فرا رسیدن روز دانشجو از شبکه رادیویی نمایش مخاطبان را همراهی می کند. برنامه آن سه تن از آیتم های گفت و گو با جنبش های دانشجویی، پخش نمایش های ویژه روز دانشجو، مسابقه و بزرگداشت شهید ابراهیم قائمی تشکیل شده است.

این نمایش را می توانید به تهیه کنندگی محسن جواهری، نویسندگی سهیلا خدادادی و اجرای سعید سلطانی و نگین خواجه نصیر، سه شنبه ۱۶ آذر ساعت ۹ به صورت زنده از رادیو نمایش دریافت کنید.

حماسه دانایی روی موج رادیو ایران

رادیو ایران ویژه برنامه حماسه دانایی را به مناسبت ۱۶ آذر، تدارک دیده است. برنامه حماسه دانایی به نقش دانشجویان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و توجه مقام معظم رهبری به جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می‌پردازد.

در این برنامه حسین کنعانی مقدم از نقش دانشجو در رخدادهای سیاسی مختلف در ایران و جهان می‌گوید. همچنین امیرحسین ثابتی، پژوهشگر و نویسنده تاریخ معاصر ایران و حسین کاشانی پور از رخداد ۱۶ آذر صحبت می‌کنند. گیتی محمدی و سمیه رنجکش، گزارشگران برنامه هستند که با خانواده شهدای دانشجو گفت و گو کرده اند.

برنامه حماسه دانایی به تهیه کنندگی زهرا قائدی و اجرای لیلا صفری، سه شنبه ۱۶ آذر ساعت ۹ از رادیو ایران پخش می‌شود.

مستندپرتره استاد فتح الله مجتبایی از شبکه چهار سیما

زندگی حرفه ای فتح الله مجتبایی از قاب حکایت دل شبکه چهار سیما، دوشنبه پانزدهم پخش خواهد شد. مستند چه خوب شد به دنیا آمدید به زندگی استاد فتح الله مجتبایی استاد حکمت ایرانی اسلامی و ادیان شرقی، اختصاص دارد.
استاد فتح‌الله مجتبایی متولد ۱۳۰۶ در تهران، نویسنده و مترجم ایرانی و عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی است.
مجموعه مستند حکایت دل کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیماست که هر دوشنبه ساعت ۲۱ به یک استاد عالیقدر عرصه ادب و فرهنگ و هنر اختصاص دارد. بازپخش این برنامه سه شنبه ساعت ۱۴ و جمعه حوالی ۱۲ ظهر می باشد.
عوامل این مستند عبارتند از: تهیه کننده علیرضا حسینی، کارگردان بیژن شکرریز، مشاور علمی شهین اعوانی؛ پژوهش، محبوبه کلانتری، مدیرتصویربرداری جواد صفا، تدوین راضیه فرمانی، صدابردار فاطمه رسول زاده، مدیرتولید و عکاس حمید سهرابی، ساخت تیتراژ و جلوه های ویژه ؛ حمید حسینی، امور فنی تدوین و صدا و تصویر؛ ایرج سعادتی، دستیاران نور و تصویر حمید رحمتی مهدی نیلوفری

سهم «خندوانه» از آنتن افزایش یافت/ دیدار رئیس صداوسیما با دانشجویان

جوانترین دانشجوی دکتری مهمان برنامه صبح پارسی فردا

برنامه تلویزیونی صبح پارسی فردا با حضور محمد سعید بیل کار روی آنتن می‌رود. محمد سعید بیل کار روز سه شنبه در صبح پارسی برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می یابد. بیل کار جوانترین دانشجوی دکتری، مدرس دانشگاه و حافظ قرآن است که به مناسبت روز دانشجو در این برنامه حضور می یابد.

همچنین عبدالمهدی مستکین مدیر بخش فرهنگ کمیسیون ملی یونسکو در ایران در صبح پارسی فردا به طرح موضوع درباره فعالیت های ایران در یونسکو می پردازد. محمد-عرف آچه میا دانشجوی زبانشناسی کاربردی نیز مهمان دیگری است که با میزبانان برنامه درباره اشتراکات فرهنگی ایران با دیگر کشورها گفت و گو خواهد کرد.
اجرای صبح پارسی فردا را فرشید فهیم و آلا خامه‌یار بر عهده دارند و تهیه کنندگان این برنامه علیرضا نظارت و ابراهیم ارجمندی هستند.
برنامه صبحگاهی صبح پارسی از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۹ صبح بر روی آنتن شبکه جام جم می رود. این برنامه با محوریت اخلاقی و فرهنگی تنظیم شده و بخش‌هایی مانند نماهنگ‌های خوانندگان معروف با مناظری از طبیعت، معرفی کتاب، ورزش صبحگاهی و گزیده مهمترین اخبار برای مخاطبان در آن پخش می‌شود. همچنین آیتم یادته به معرفی اماکن بسیار قدیمی ایران پرداخته است.

اپیدمی به موج اول تغییر نام داد
سریال تلویزیونی اپیدمی به موج اول؛ در راستای پاسداشت از زبان و ادب فارسی تغییر نام داد. این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی سعید کمانی، به روایت بحران کرونا و تلاش شبانه روزی کادر درمان و نیروهای جهادی برای مقابله با این بیماری می‌پردازد.
موج اول در سه فصل تولید می‌شود که فصل اول را سید سجاد حسینی، فصل دوم محمد صادق بکتاشیان و فصل سوم را محمد علیزاده کارگردانی می‌کند.

این سریال از امشب (۱۵ آذر) حوالی ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می شود.

مجموعه خاطره انگیز در برابر آینده در شبکه تماشا

سریال در برابر آینده از سه شنبه ، ۱۶ آذر ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه تماشا می رود. پخش این سریال هر شب ساعت ۲۲ و تکرار آن ۴ و ۱۰ صبح و ۱۶ عصر روز بعد خواهد بود. این سریال محصول ۱۹۹۶ است.
در خلاصه داستان این سریال آمده که: گربه‌ای هر روز صبح نسخه‌ای از روزنامه شیکاگو سان تایمز را برای گری هابسون، شخصیت اصلی این سریال آورده و دم در خانه اش می‌گذارد و گری هابسون که از این طریق از آینده باخبر می‌شود، قصد دارد از اتفاقات و حوادث ناخوشایند در آینده نزدیک جلوگیری کند...

فصل جدید سرچشمه روی آنتن شبکه پنج

قسمت اول فصل جدید برنامه سرچشمه به تهیه کنندگی محسن آزادی دوشنبه ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

سهم «خندوانه» از آنتن افزایش یافت/ دیدار رئیس صداوسیما با دانشجویان

فصل سوم برنامه سیاسی تاریخی سرچشمه با حضور شاهدان عینی و کارشناسان در ۲۶ قسمت ۵۰ دقیقه ای دو شنبه هر هفته تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
در این فصل نیز حسین جودوی از روزنامه‌نگاران و کارشناسان شناخته‌ شده در حوزه تاریخ به عنوان مجری مقابل مهمانان سرچشمه می‌نشیند و با آنها گپ و گفت خواهد داشت.
فصل جدید برنامه سرچشمه موضوعات مهمی همچون بررسی فعالیت های موشکی با دعوت از سردار علی بلالی، دستمال سرخ ها در جنگ با حضور عبدالله نوری پور و... را رصد خواهد کرد.
گفت‌وگو با شاهدان عینی که تصویر آنها کمتر در قاب تلویزیون دیده شده است، از وجوه تمایز این فصل از برنامه سرچشمه است.
سرچشمه کاری از گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما و گروه سیاسی شبکه پنج است که موضوعات مختلف تاریخ انقلاب را با حضور شاهدان عینی و کارشناسان آن موضوع بررسی و برای اولین بار فیلم‌های کمتر دیده شده ی تاریخ انقلاب اسلامی ایران را منتشر می‌کند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس