کد خبر: 358807
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

مسئولان کشتی کرمانشاه به دنبال میزبانی جام تختی

به گزارش قم پرس در حالیکه رئیس فدراسیون کشتی چندی پیش صراحتاً اعلام کرد برنامه و تمهیدات ویژه ای برای رونق دادن به جام تختی در حال تدوین و تصویب است، مسئولان کشتی استان کرمانشاه هم با توجه به سوابق و تجارب مطلوب میزبانی چندین دوره رقابت‌های جام تختی، سودای میزبانی دوباره این رویداد بین المللی را در سر دارند.

البته یکی از دلایل جدیت اهالی کشتی کرمانشاه برای میزبانی جام تختی این است که این دوره از مسابقات یکی از مراحل مهم چرخه انتخابی تیم ملی در سال ۲۰۲۲ خواهد بود.

محمدحسین محبی رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه با تأیید این خبر از جدیت این استان برای میزبانی مسابقات جام تختی خبر داد و گفت: در نظر داریم بزودی در حاشیه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد در تهران درخواست میزبانی را در دیدار با متولیان فدراسیون کشتی مطرح کنیم.

تمایل مسئولان کشتی استان کرمانشاه برای میزبانی جام تختی در حالی مطرح شده که گفته می‌شود با توجه به زمان مسابقات قهرمانی آسیا این احتمال وجود دارد برگزاری پیکارهای جام تختی نیز به سال آینده موکول شود.

به گزارش قم پرس بی‌تردید رقابت‌های بین المللی جام تختی در سال‌های اخیر با افت کمی و کیفی مشهودی روبرو شده که در برخی اوقات نام و اعتبار این رویداد باسابقه بین‌المللی کشتی ایران را زیر سوال برده است. به همین دلیل فدراسیون کشتی چندی پیش اعلام کرد قصد دارد با اجرای برنامه‌های مدون و جامعی، افت کمی و کیفی جام تختی را برطرف و برگزاری آن به عنوان یک رویداد بین المللی را جذاب و کارآمدتر کند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس