کد خبر: 358816
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

نهمین ایستگاه لیگ برتر فوتبال ایران محکومان به برد

به گزارش ایرنا، هفته نهمِ بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران طی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد و شاهد دیدارهای جذابی هستیم. سه بازی روز پنجشنبه و پنج بازی روز جمعه به انجام می‌رسد. شاهد هفته جذابی خواهیم بود. هفته‌ای که خیلی از تیم‌ها محکوم به برد در آن هستند و برای بهبود وضعیت خود نیاز به سه امتیاز بازی‌هایشان دارند.

پیکان تهران- استقلال تهران:

جدال ۲ تیمی که فوق‌العاده آغاز کردند و در صدر جدول همسایه یکدیگر شدند اما نتوانستند به مسیر خوب خود ادامه دهند. استقلال در پنج هفته اخیر پنج تساوی داشته و پیکان نیز در چهار دیدار گذشته ۲ باخت و ۲ تساوی داشته و طبق این امار سینوسی باید این هفته نتیجه را واگذار کنند. استقلال در صورت پیروزی می‌تواند به صدرنشینان نزدیک‌تر شود و پیکان نیز در صورت تصاحب سه امتیاز خانگی در بدترین شرایط، آبی‌پوشان تهرانی را پشت سر خواهد گذاشت.

سپاهان اصفهان- صنعت نفت آبادان:

محرم نویدکیا و شاگردانش پس از شکست سنگین مقابل گل گهر حالا در خانه پذیرای صنعت نفت هستند و محکوم به پیروزی. طلایی‌پوشان اصفهان مقابل برزیل ایران صف‌آرایی می‌کنند و به چهارمین برد خانگی در این فصل می‌اندیشند. آنها هنوز در نقش جهان گلی دریافت نکرده‌اند. تیم علیرضا منصوریان هم که در چند هفته اخیر بازی‌های سختی داشته و این دیدارهای دشوار آنها را در رسیدن به برد ناکام گذاشته به دنبال این است تا با خلق یک شگفتی دومین برد این فصل خود را هم از دل یک بازی خارج از خانه بیرون بکشد.

پرسپولیس تهران- هوادار تهران:

هوادار برای دومین بار به ورزشگاه آزادی می‌آید. آنها در هفته نخست با یک گل به استقلال باختند و حالا میهمان پرسپولیس هستند. تیم رضا عنایتی وضعیت جالب ندارد و با پنج امتیاز در رده پانزدهم جای گرفته است. آنها در چهار دیدار خارج از خانه چهار شکست داشته‌اند، چهار گل دریافت کرده‌اند و گلی به ثمر نرسانده‌اند. پرسپولیس ولی فقط به پیروزی می‌اندیشد. تیم یحیی پس از تساوی در شهرآورد چهارمین دیدار متوالی‌اش در ورزشگاه آزادی را برگزار می‌کند. آنها با شکست هوادار به صدر جدول نزدیک و نزدیک‌تر خواهند شد.

نفت مسجدسلیمان- ذوب‌آهن اصفهان:

فراز کمالوند و مهدی تارتار نیز در شرایطی رو در روی هم قرار خواهند گرفت که باید سه امتیاز را به دست بیاورند. تارتار به شهری برمی‌گردد که روزی در آن خاطرات شیرینی را برای هوادارانش رقم زده بود. او با ذوب‌آهن در پنج هفته اخیر تنها یک برد داشته و البته باید خوشحال باشد که اوضاعش از کمالوند بهتر است. نماینده شهر اولین‌ها در حال حاضر در رتبه چهاردهم جای گرفته است و در این فصل تنها یک برد را داشته است. نفت در خانه بردی نداشته و ذوب در خارج از خانه چهارمین تیم برتر لیگ است.

نهمین ایستگاه لیگ برتر فوتبال ایران؛ محکومان به برد

پدیده مشهد- گل‌گهر سیرجان:

پدیده این روزها به همه تیم‌ها باج می‌دهد و وضعیت خوبی ندارد. تیمی که با سوء مدیریت در قعر جدول جای گرفته و روز به روز به سقوط نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود. آنها که ۲ سال قبل سهمیه آسیایی گرفته بودند. پدیده کمترن گل زده لیگ را با یک گل دارد و حریف این هفته‌اش گل گهر سیرجان با ۱۲ گل در کنار سپاهان بهترین خط حمله را در اختیار دارد و صدرنشین لیگ است. باید دید امیر قلعه‌نویی در مصاف با تیم شانزدهم لیگ برتر به چه نتیجه‌ای دست پیدا می‌کند. بدون تردید آنها به تفاضل گل هم فکر می‌کنند.

مس رفسنجان- تراکتور تبریز:

مس رفسنجان با محمد ربیعی اوج گرفته است. آنها در سه دیدار خود به برتری رسیده‌اند و تنها تیم لیگ با این آمار در حال حاضر به شمار می‌روند. ربیعی در جدال خانگی با تراکتور به انتقام فکر می‌کند. تیم او فصل پیش در کرمان با یک گل به تراکتور باخت و حالا باید دید چه عملکردی را خواهد داشت. از تراکتور هم باید بگوییم. تیمی که با زوونیمیر سولدو در چهار بازی یک برد، یک باخت و ۲ تساوی داشته است. آنها نسبت به چهار هفته نخست ۲ امتیاز بیشتر کسب کرده‌اند اما این برای اضافه شدن به جمع بالانشینان کافی نیست. مرد کروات برای بقا روی نیمکت لرزان تراکتور نیازمند پیروزی در هفته نهم و بازی‌های پیش روست.

آلومینیوم اراک- فجرسپاسی شیراز:

آلومینیوم اراک، سورپرایز این فصل بوده است. تیم رسول خطیبی با جاه‌طلبی فراوان به بازی‌های خوبش ادامه می‌دهد و در هفته‌ای که گذشت تراکتور را با ۲ گل بدرقه کرد. آنها در کنار استقلال و گل‌گهر سیرجان باختی در این فصل نداشته‌اند و حالا به مصاف فجری می‌روند که در بازگشت به لیگ برتر نماتیش آبرومندانه‌ای داشته است. شاگردان اصغر کلانتری با وجود اینکه در سه هفته اخیر بردی نداشته‌اند اما در اندازه‌ای امتیاز گرفته‌اند که بتوان به بقایشان امیدوار بود.

فولاد خوزستان- نساجی مازندران:

جواد نکونام با حضورش فولاد را تبدیل به یکی از مدعیان کرده و آنها باید این بار در خانه به مصاف نساجی بروند. تیم ساکت الهامی هم پس از ۶ هفته در هفته هشتم به برد دوم این فصل رسید و با روحیه‌ای خوب به اهواز می‌آید. شاهد جدالی تاکتیکی بین ۲ تیم خواهیم بود. نکونام سابقه کار در نساجی را دارد و با پیروزی در این دیدار می‌تواند رسما به جمع مدعیان اضافه شود. نساجی نیز در صورت کسب امتیاز، راضی به خانه برمی‌گردد و اوضاعش در جدول پایدارتر می‌شود.

نهمین ایستگاه لیگ برتر فوتبال ایران؛ محکومان به برد

۱۳۵۲

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس