کد خبر: 358818
۰
۰
نسخه چاپی

آیت الله نوری همدانی: نیروهای انقلابی دارای هدف واحد باشند

به گزارش چهارشنبه شب مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید در دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی با بیان اهمیت انقلاب اسلامی اظهار داشت: در زمان حکومت طاغوت استکبار جهانی منابع و ثروت ملی ما را به غارت می‌بُرد؛ نه از استقلال خبری بود و نه ارزش‌های اسلامی در جامعه حاکم بود، حکومت پهلوی با ایجاد خفقان هر اعتراضی را سرکوب می‌کرد اما مردم توانستند با تکیه بر ارزش‌های اسلامی و رهبری حکیمانه امام راحل دست اجانب و استعمارگران را از این مملکت قطع کنند.

وی افزود: امروز به فضل الهی ارزش.های اسلامی و انقلاب در این مملکت حاکم شده است هر چند هنوز کاستی‌هایی وجود دارد که به همت مسئولان و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه باید بر طرف شود، امروز نظام اسلامی روزنه امیدی بر روی تمام محرومان و مستضعفان جهان گشوده است که باید از آن پاسداری و حفاظت کرد.

وی با بیان اینکه هر فردی در جامعه دارای مسئولیت‌های فردی، اجتماعی و شغلی است بیان داشت: در جامعه اسلامی هر شخصی بر اساس شغل و مسئولیتش دارای رسالتی می باشد و این مسئولیت‌ها به عنوان امانتی نزد مسئولان است که باید در راه اعتلای جمهوری اسلامی و حفظ ارزش های انقلاب تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

آیت الله نوری همدانی به دشمنانی استکبار جهانی بر علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی هر روز شاهد توطئه‌ها و فنته‌انگیزی آنان بوده‌ایم از این رو باید همواره بیدار و هوشیار بود و باید نیروهای مومن انقلابی به مساله اتحاد، توجه زیادی داشته باشند.

این مرجع تقلید سوابق حزب موتلفه اسلامی و اعضای آن را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: خداوند در قرآن از مجاهدانی که پیشرو بوده‌اند قدرانی کرده و وعده داده است، چراکه فرق است بین کسانی که پیشرو هستند و آنان ک بعدا ملحق می‌شوند و این حزب جزو سابقون می‌باشد.

وی یادآور شد: حزب موتلفه اسلامی از زمان تاسیس دارای سوابق درخشانی در مبارزه با رژیم ستمشاهی است که از آغاز تاکنون تواست مبارزان و مجاهدان زیادی در راه انقلاب اسلامی تحویل دهد و فعالیت‌های زیادی در راه پیروزی انقلاب و حفظ و نشر آرمان‌های اصیل آن تا به امروز انجام دهد، از این رو بر اعضای آن لازم است آن جایگاه و آرمان‌ها و فکر و فرهنگی که سبب تاسیس این حزب شده را حفظ کنند، نباید فکر کرد که کار تمام شده است بلکه همواره باید بیدار و هوشیار بود.

این مرجع تقلید در پایان به اهمیت فعالیت احزاب اشاره کرد و افزود: حزب موتلفه اسلامی همیشه در خط امام و رهبری و روحانیت اصیل گام برداشته و در امور مهم سیاسی و فرهنگی و جهادی پیشرو بوده است و ما با این دید به اعضای حزب موتلفه اسلامی نگاه می‌کنیم و باید این بینش و فرهنگ سرمشق دیگر احزاب باشد.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید