کد خبر: 361745
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

جودوی کشوردر زمان کرونافعال مانده بود/مسابقات ساحلی برگزار می شود

به گزارش قم پرس آرش میراسماعیلی عصر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات جایزه بزرگ جودو در اهواز به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: دوم آذرماه دادگاه دوم برای ورزش جودو تشکیل شد و در حالی که انتظار داشتیم بعد از پنج هفته رأی صادر شود اما صدور رأی ۲ ماه به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه حتی اگر یک روز هم از این تعلیق کم شود برای ما جای پیروزی دارد، افزود: از آخرین فرصتی که در اختیار ما بود نسبت به تعلیق چهار ساله جودوی ایران استفاده شد.

رئیس فدراسیون جودوی کشور با تقدیر از میزبانی خوب خوزستان در مسابقات جایزه بزرگ جودوی ایران عنوان کرد: حضور بنی تمیم در رأس ورزش خوزستان یک برکت و عامل شکوفایی ورزش این استان خواهد بود چون درد و درمان ورزش خوزستان را خوب می‌داند.

میر اسماعیلی به آخرین وضعیت جودوی خوزستان نیز اشاره کرد و گفت: جودوی خوزستان نامداران بزرگی را به جودوی کشور معرفی کرد و میزبانی جایزه بزرگ جودوی ایران بی شک آورده خوبی را برای آینده جودوی خوزستان رقم خواهد زد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات نوجوانان و جوانان کشور در بخش آقایان و بانوان با حدود ۸۰۰ جودوکار افزود: تا پایان سال چند مسابقه جودو در کشور برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون جودوی کشور از برگزاری مسابقات ساحلی بوشهر در بهمن ماه برگزار خبر داد و عنوان کرد: تلاش می‌شود تا ورزشکاران کشورهای منطقه نیز در این مسابقات حضور پیدا کنند.

به گزارش مهر، مسابقات جایزه بزرگ جودوی یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از روز گذشته با حضور ۳۰۰ ورزشکار در اهواز آغاز و امشب با شناخت نفرات برتر به پایان می‌رسد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس