کد خبر: 361796
۱
PNAZAR
نسخه چاپی
در پی حرکت عظیم گرامیداشت مردمی در دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی منتشر شد؛

پیام قدردانی بنیاد و خانواده شهید سلیمانی از رهبر معظم انقلاب و عموم ملت بزرگوار ایران

پیام قدردانی بنیاد و خانواده شهید سلیمانی از رهبر معظم انقلاب و عموم ملت بزرگوار ایران

بسمه تعالی

مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا.

خداوند را بر نعمت ملت ایران که چون کوه ثابت و استوار در پای آرمان‌‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند شکر‌گزاریم. شما که حاج قاسم عزیز را چه در زمان حیات و چه پس از شهادتش در آغوش گرفته و قهرمان ملی خود را که افتخارش فدا شدن در راه عزت و امنیت ملت ایران بود، نگین خاتم سلیمانی خود کرد‌ه‌اید. هزاران درود و سلام بر شما ملت قهرمان‌پرور که امسال با برگزاری شکوهمند مراسم دومین سالگرد آن شهید، خاطره فراموش ناشدنی یوم‌الله تشییع را زنده کردید و یک بار دیگر زنده بودن انقلاب را به رخ دشمنان قسم خورده ایران عزیز کشیدید. شما با حضور گرم و صمیمانه خود هر کوی و برزن، هر مسجد و محله، هر شهر و روستا و هر کوچه و خیابان را با یاد و نام آن شهید آراستید و نشان دادید سلیمانی و سلیمانی ها پایان‌پذیر نیستند و سلیمانی‌های دیگر در آغوش مام میهن در حال تولد و تربیتند.

حرکت عظیم ملت ایران و دیگر ملت‌ها در سالگرد دوم شهادت شهید سلیمانی بیت آن شهید، بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سلیمانی و ستاد برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت آن شهید را وظیفه مند می‌سازد تا از حضور گرم و انقلابی مردم عزیز و شریف ایران اسلامی و سایر ملت‌ها در کشورهای جبهه مقاومت و بلکه آزادیخواهان جهان و پیروان ادیان و مذاهب مختلف در برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت قهرمان ملت ایران و قهرمان امت اسلامی و همچنین قهرمان بین‌المللی مبارزه با تروریسم که هدف کینه شقی‌ترین و روسیاه‌ترین تروریسم دولتی یعنی دولت آمریکا قرار گرفت، قدردانی و تشکر نمایند.

همچنین وظیفه خود می‌دانیم از کلیه سازمان‌ها، نهادهای انقلابی و حاکمیتی، رسانه‌های مکتوب و مجازی و خصوصا رسانه‌ملی که بستر‌های نقش‌آفرینی ارزشمند و به یادماندنی مردم را در ارادت‌ورزی به شهید سلیمانی در داخل و خارج از کشور فراهم کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.

در پایان از لطف و بزرگواری رهبر معظم انقلاب اسلامی که با فرصت دیدار مرهمی بر داغ فراق آن پدر مهربان گذاشتند و با رهنمودهای ارزشمندشان هدایت‌گر تداوم راه آن شهید و زنده نگاه داشتن مکتب حاج قاسم شدند صمیمانه تشکر و از خداوند برای وجود شریفشان عزت و سلامت و نصرت افزون‌تر مسئلت می نماییم و عرض می‌کنیم که پیمان ما با شما و با ملت عزیز و سایر ملت‌های جبهه مقاومت و همه مظلومان عالم همان پیمانی است که حاج قاسم با شما بسته بود یعنی فدا شدن در راه عزت و سربلندی شما و ایستادگی مؤمنانه در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن.

همچنین از حضرات سران قوا که چه در دیدار با اعضای خانواده و ستاد بزرگداشت و چه با شرکت در مراسم مختلف امکان بهره‌مندی از فیوضاتشان را مرحمت فرمودند تشکر می‌کنیم.

امید است هر سال بزرگداشت یاد و نام آن شهید فرصتی باشد برای ارائه سیمای وحدت، همدلی و همزبانی ملت عزیزمان حول ارزش‌های انقلاب و نشان دادن انسجام ملی ما که بی شک نه تنها مایه امید مستضعفان در همه نقاط عالم که مایه هراس و دلهره دشمنان خواهد بود.

بنیاد مکتب حاج قاسم؛ خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی