کد خبر: 361880
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

دزدی که برای درمان بیماری مادرش سرقت می‌کرد!

باشگاه خبرنگاران جوان - سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح خبر دستگیری ۲ موبایل قاپ جوان به خبرنگار رکنا گفت: با وقوع سرقت‌های متوالی موبایل قاپی در خیابان ولیعصر موضوع رسیدگی به پرونده در دستور تیم عملیات کلانتری ۱۱۵ رازی قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۱۵ رازی پس از دریافت این اطلاعات تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و متوجه شدند سارقان حرفه‌ای با موتورسیکلت سرقتی دست به موبایل قاپی می‌زدند.

این مقام پلیسی ادامه داد: ماموران کلانتری با رصد‌های اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت و مخفیگاه سارقان حرفه‌ای را در جنوب تهران شناسایی کردند.

موبایل قاپی تهرانی برای مریضی مادر
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: ماموران کلانتری پس از دریافت این اطلاعات با هماهنگی مقام قضایی متهمان را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های پلیسی صراحتا به جرم خود مبنی بر موبایل قاپی در خیابان، ولی عصر (عج) اعتراف کردند.

سرهنگ مافی در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

گفتگو با متهمان
متهمان ۲۲ و ۱۸ ساله سابقه دار در ۵۲ طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت با دستبند و پایند منتقل شدند. آن‌ها با موتور سیکلت سرقتی در خیابان، ولی عصر موبایل قاپی می‌کردند.

سارق جوان ماجرای سرقت هارا اینطور توضیح داد: بخاطر اعتیاد و مادر مریضم که در بیمارستان است سرقت هارا انجام می‌دادم. ابتدا یک موتورسیکلت سرقت کردم و با استفاده از آن در خیابان ولیعصر موبایل قاپی می‌کردم. مادرم نمی‌داند که دستگیر شدم و نمی‌دانم واکنشش چیست؛ بنابراین گزارش با تائید سرهنگ حسین مافی سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: رکنا

انتها یپیام/

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس