کد خبر: 362227
۰
۰
نسخه چاپی

تملک مسجد در پروژه ادامه بلوار جمهوری اسلامی

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تملک مسجد امام حسین(ع) برای ادامه عملیات عمرانی پروژه جمهوری اسلامی، گفت: با فتوای مراجع تقلید، شهرداری باید یک مسجد جدید به‌عنوان جایگزین مسجد فعلی برای اهالی این منطقه احداث کند.

تملک مسجد در پروژه ادامه بلوار جمهوری اسلامی

به گزارش قم پرس: حسین اسلامی امروز در بیست و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا، با اشاره به تملک مسجد امام حسین(ع) برای ادامه عملیات عمرانی پروژه جمهوری اسلامی، اظهار داشت: با فتوای مراجع تقلید، شهرداری باید یک مسجد جدید به‌عنوان جایگزین مسجد فعلی برای اهالی این منطقه احداث کند.

به گفته وی، برای این مسجد مالکی تاکنون اثبات نشده و طبق فتوای شورای اسلامی شهر قم از دفتر برخی از مراجع، باید یک مسجد توسط مجموعه مدیریت شهری جایگزین شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: مساحت مسجد کنونی حدود ۷۴۰ متر است که ۳۰۱ متر از آن باید تخریب شود و شهرداری قم موظف است با تخریب مسجد امام حسین(ع) در مسیر ادامه پروژه جمهوری، یک مسجد جدید برای اهالی این منطقه احداث کند،

اسلامی معضل کسر پارکینگ را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این خصوص سه راهکار توسط شورای اسلامی شهر قم موردتوجه قرارگرفته که لازم است هرکدام به‌صورت دقیق بررسی و نقاط ضعف و قوت آن‌ها مشخص شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید