کد خبر: 362248
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

قدرت‌نمایی در فولادشهر/ پرسپولیس به یک‌چهارم‌نهایی رسید

به گزارش ایرنا؛ امروز دوشنبه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف پرسپولیس رفت که تیم تحت هدایت «یحیی گل‌محمدی» با نمایشی درخشان به پیروزی سه بر صفر رسید و صعود کرد.

قضاوت این دیدار را «موعود بنیادی‌فرد» با کمک‌های «سعید علی‌نژادیان» و «محمد عطایی» برعهده داشت.

بازی با میدان‌داری پرسپولیس آغاز شد و تیم تحت هدایت «یحیی گل محمدی» سعی داشت با طراحی حملات از جناحین به دروازه حریف نزدیک شود.

در دقیقه ۱۳ حرکت خوب بازیکنان پرسپولیس از جناح چپ با ارسال «سعید آقایی» همراه شد اما ضربه سر «مهدی عبدی» با فاصله اندکی از روی دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۸ «محمد قریشی» مدافع ذوب‌آهن با تکلی عالی مانع از گلزنی «مهدی عبدی» شد.

قدرت‌نمایی در فولادشهر/ پرسپولیس به یک‌چهارم‌نهایی رسید

حملات پرسپولیس ادامه یافت و در دقیقه ۳۴ «وحید امیری» بازیکن باتجربه پرسپولیس با شوت تماشایی پای چپ، توپ را به تور دروازه میزبان دوخت تا گل نخست بازی ثبت شود.

با آغاز نیمه دوم بازیکنان ذوب‌آهن از لاک تدافعی خارج شده تا برای جبران گل خورده تلاش کنند.

پرسپولیسی‌ها پس از دقایقی دواره بر روند بازی احاطه پیدا کردند و در دقیقه ۶۷ حرکت عالی «احسان پهلوان» و ارسال او موجب شد تا «مهدی عبدی» با ضربه سر موفق به گلزنی شده و اختلاف را افزایش دهد.

عملکرد بی‌نقص سرخپوشان ادامه یافت و در دقیقه ۷۵ کار تیمی زیبای پرسپولیسی ها و پاس «سیامک نعمتی» موجب شد تا «مهدی عبدی» گل دوم خود و سوم تیمش را به ارمغان آورد.

«وحدت هنانوف» و «منوچهر صفروف» بازیکنان تاجیکستانی در دقایق باقی مانده به میدان آمدند تا بالاخره پیراهن پرسپولیس را در یک دیدار رسمی برتن کنند.

ترکیب ذوب‌آهن

حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی(امیر شبانی)، محمد قریشی، پویا پورعلی، محمد سلطانی‌مهر، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا خالقی‌فر(عارف رستمی)، میلاد جهانی، آرمان قاسمی، سجاد دانایی(حسین ابراهیمی) و محمد خدابنده‌لو

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی(وحدت هنانوف)، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی(محمد عمری)، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی(منوچهر صفروف)

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس