کد خبر: 362259
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
سرمربی تیم خلیج فارس:

مقابل نفت مسجدسلیمان می توانیم برنده شویم

به گزارش ایرنا موسی قنواتی دوشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: در طول هفته تمرین خوبی انجام داده و تیم نفت را به خوبی آنالیز کرده‌ایم همچنین بازیکنان از نظر فنی ، روحی و روانی در شرایط ایده آلی هستند و امیدوارم شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه باشیم.

وی با بیان اینکه از جام حذفی غافل نشده و هدفمان حضور مقتدر در این مسابقات است افزود: باتوجه به بازیکنانی که داریم، تلاش می کنیم تا شگفتی‌ساز باشیم.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس بندر ماهشهر با اشاره به آمار محرومان و مصدومان این تیم گفت: برای بازی فردا یک بازیکن محروم و یک مصدوم داریم که این موضوع تاثیری در روند تیم نداشته و بدون شک بازیکنان جایگزین از بازیکنان قبلی چیزی کم ندارند.

وی با بیان اینکه تیم خلیج فارس بندر ماهشهر از همه لحاظ محروم است افزود: از نماینده مجلس، فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان انتظار داریم که به این تیم بیشتر توجه کنند.

قنواتی گفت:اگر با شکست نفت به مرحله بعد صعود کنیم باید در شهرمان پذیرای دیگر تیم ها باشیم که امیدوارم اتفاق خوبی رقم بخورد و یک استادیوم خوب و در شان بندر ماهشهر ساخته شود.

وی افزود:در رقابت های لیگ ۲ نیز هر روز روندمان بهتر می شود و قطعا جایگاه بهتری کسب خواهیم کرد همچنین در بازی فردا می خواهیم حق خود را از فوتبال بگیریم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و خلیج فارس ماهشهر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز سه شنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می شود.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس