کد خبر: 362375
۰
۰
نسخه چاپی
استاندار قم:

مديران دولتي حامي كميته امداد در مسير خدمت به محرومين هستند

استاندار قم با اشاره به سياست هاي كميته امداد امام خميني (ره) در راستاي محروميت زدايي و كمك به اقشار آسيب پذير اظهار كرد: مديران دولتي حامي كميته امداد در مسير خدمت به محرومين هستند.

مديران دولتي حامي كميته امداد در مسير خدمت به محرومين هستند

به گزارش قم پرس:استانداری قم سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در ديدار سيدمرتضي بختياري رئيس كميته امداد امام خميني (ره)كشور، طي سخناني با اشاره به روي كار آمدن دولت سيزدهم اظهار كرد: تلاش مضاعف با روحيه ي جهادي از ويژگي هاي مديران دولت مردمي است.
استاندار قم حضور ميداني مسئولان استان در شهرستان ها، بخش ها و روستاهاي استان قم طي ماه هاي اخير را مورد توجه قرار داد و افزود: اين كار علاوه بر ايجاد دلگرمي در بين مردم، ‌زمينه ي حل سريعتر مشكلات شهروندان را فراهم كرده است.
شاهچراغي در ادامه با اشاره به سياست هاي كميته امداد امام خميني (ره) در راستاي محروميت زدايي و كمك به اقشار آسيب پذير تصريح كرد: مديران دولتي حامي كميته امداد در مسير خدمت به محرومين و نيازمندان هستند.
مقام عالي دولت در استان قم ابراز اميدواري كرد تا با افزايش تعامل و همكاري مسئولان در راستاي توانمندسازي مددجويان كميته امداد، معيشت و اقتصاد اين قشر از شهروندان بهبود پيدا كند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید