کد خبر: 362401
۰
۰
نسخه چاپی

نشست پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به قم برگزار شد

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از شهرداری قم، نشست بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری به قم در خصوص قطار شهری قم به میزبانی وزیر کشور و با حضور سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار، مهدی جمالی‌نژاد معاون عمرانی وزارت کشور، سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار، ابراهیم معتمدی معاون امور عمرانی استانداری قم و احمدامیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی موارد مختلف از جمله موانع برای انجام تست گرم مترو برگزار شد.

وزیر کشور در این نشست به برگزاری جلسات مربوطه در خصوص مترو اشاره کرد و گفت: موضوع به طور جدی تا زمان مرتفع شدن همه موانع پیش‌رو باید پیگیری شود.

احمد وحیدی تاکید کرد: موضوعات مختلف پروژه‌های ریلی شهری قم در کارگروه‌های تخصصی بررسی شوند و نتیجه آن در جلسات بعدی جهت تصمیم‌گیری در دستور کار قرار گیرد.

عملیات اجرایی احداث خط A مترو قم در نیمه دوم سال ۸۸ با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء آغاز شد، راه اندازی خط مترو قم به ۲ مرحله تقسیم بندی شده است که در مرحله نخست مسیر قلعه کامکار تا میدان مطهری و در مرحله دوم مسیر میدان مطهری تا ایستگاه مسجد جمکران راه اندازی می‌ شود./

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید