کد خبر: 362421
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

جدال سخت پاسی‌ها در برابر مدعی لیگ ۲ فوتبال

به گزارش ایرنا، امروز و در هفته دهم ۶ دیدار از مسابقات گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور برگزار می‌شود که تیم پاس همدان مصاف دشواری را برابر حریف خود پیش رو دارد.

شاگردان «سیامک فراهانی» در ۹ بازی اخیر خود به سه برد، ۲ تساوی و چهار باخت دست یافته‌اند تا به لطف نتایج خوب هفته‌های گذشته بتوانند از قعرجدول جدا شده و به طور موقت در رده نهم جدول قرار بگیرند.

اما شرایط برای فولاد نوین اهواز متفاوت است چرا که این تیم چهار برد، چهار تساوی و تنها یک باخت را به ثبت رسانده تا با ۱۶ امتیاز در رتبه سوم جدول گروه ب جای بگیرد.

دیداری که برد آن برای ۲ تیم بسیار حایز اهمیت است و تاثیر بسزایی در جایگاه آن‌ها دارد.

در هفته دهم مس نوین کرمان با عقاب تهران، شهید قندی یزد با شاهین بندرعامری، شهرداری نوشهر با گل ریحان البرز فولادنوین اهواز با پاس همدان، اترک بجنورد با مهیار ایمان سبز فارس، ون پارس اصفهان با نود ارومیه و اسپاد تهران با خلیج فارس بندرماهشهر مسابقه می‌دهند.

فولادنوین، شکست ناپذیر
تیم فولادنوین اهواز حریف پاس در هفته دهم از شرایط متفاوتی به نسبت سال گذشته برخوردار است و اکنون در بالای جدول به دنبال شرایط صعود است.

فولادی‌ها با سرمربیگری «حسن هوری» و کوله باری از تجربه توانسته اند تا به اینجا نتایج خوبی را کسب کنند و در رده سوم جدول گروه ب جای بگیرد.

شاگردان هوری تا به اینجای مسابقات تنها در برابر تیم ون پارس اصفهان در هفته سوم تن به شکست خفیف یک بر صفر داده اند و چهار برد و چهار تساوی حاصل دیدارهای این تیم تا پایان هفته دهم است.

شاگردان حسن هوری تا به اینجا فقط مقابل ون پارس اصفهان در هفته سوم تن به شکست خفیف یک بر صفر دادند و چهار برد و چهار تساوی حاصل دیدارهای این تیم تا پایان هفته دهم بوده است.

آن‌ها در فصل جاری شکست خانگی را تجربه نکرده‌اند و با تنها سه گل خورده، بهترین خط دفاعی گروه ب به شمار می‌روند.

نبرد تیم‌های دوم و چهارم جدول در هفته دهم بهترین فرصت را برای فولادی‌ها فراهم کرده تا در صورت برد مقابل پاس بتوانند به رده دوم صعود کنند.

تساوی یا شکست مقابل پاس نتیجه خوبی برای فولاد به شمار نمی‌رود چرا که رتبه سوم جدول را هم از دست خواهد داد.

نبرد سخت پاس
اما تیم پاس همدان شرایط بسیار حساس‌تری نسبت به تیم میزبان دارد و فقط با برد می‌توانند امیدوار به نزدیک شدن به رده‌های بالاتر جدول باشند.

تیمی که هفته‌های ابتدایی مسابقات را با شکست شروع کرد اما در چهار هفته اخیر ۱۰ امتیاز را به دست آورد تا از قعرجدول فاصله بگیرد.

اگرچه پاسی‌ها با ۱۲ گل زده دومین خط حمله موفق لیگ ۲ را در اختیار دارند اما پانزده گل خورده باعث شده تا ضعیف‌ترین خط دفاعی گروه ب را به خود اختصاص بدهند.

اگرچه پاسی‌ها با ۱۲ گل زده دومین خط حمله موفق لیگ ۲ را در اختیار دارند اما پانزده گل خورده باعث شده تا ضعیف‌ترین خط دفاعی گروه ب را به خود اختصاص بدهند.

شاگردان فراهانی در صورت برد در این دیدار دست به کار بزرگی خواهند زد و به تیم‌های مدعی نزدیک می‌شوند.

باخت یا تساوی در این دیدار اوضاع پاس را به عقب باز می‌گرداند و فرصت خوبی برای سایر تیم‌های پایین جدول برای عبور از جایگاه این تیم خواهد بود.

دفاع ضعیف، پاشنه آشیل پاس
پاسی‌ها در ۹ بازی اخیر خود ۱۵ گل دریافت کرده‌اند که باعث شده ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ ۲ در گروه ب باشند.

تیمی که در هر بازی با اشتباه محرز خط دفاعی و دروازه بان خود براحتی این فرصت را به حریف برای گلزنی داده است و منجر به هدر رفتن زحمات گلزنان شده است.

دفاع و دروازه بان پاس در بازی هفته قبل مقابل عقاب تهران نیز دچار سردرگمی و بی‌نظمی بود به طوریکه گل تیم حریف براین اساس دریافت شد.

نقطه ضعف پاس با نگرانی کادر فنی به خصوص در دروازه مشهود است چرا که در هفته‌های اخیر پاسی‌ها از این ناحیه بیشتر ضربه خورده‌اند.

حالا کادر فنی پاس باید مراقب باشد که اشتباهات دروازه بان بازهم این تیم را دچار دردسر نکند و نکات لازم به گلر اصلی تیم گوشزد شود.

قطع به یقین بازی در اهواز دشوار است چرا که فولادی‌ها نشان داده‌اند که مسابقه سختی را برای میهمانان خود تدارک می‌بینند.

تیم فوتبال پاس همدان با ۱۱ امتیاز در رده نهم جدول گروه ب لیگ دسته ۲ قرار دارد.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس