کد خبر: 362526
۰
۰
نسخه چاپی
مدیرکل پست استان قم :

عملکرد موفق پست استان قم در اولین تجربه همکاری در نمایشگاه کتاب سال گذشته

عملکرد موفق پست استان قم در اولین تجربه همکاری در نمایشگاه کتاب سال گذشته

به گزارش قم پرس: مدیرکل پست استان قم با اشاره به عملکرد موفق پست استان در اولین تجربه همکاری در نمایشگاه کتاب سال گذشته اظهار کرد: پست در دومین نمایشگاه مجازی کتاب نیز حضور خواهد داشت و با توجه به اهمیت پست استان به علت تعدد ناشران استان قم در صدد هستیم امسال نیز مانند سال گذشته نقش مهم پست استان را در قبول و توزیع مرسولات این رویداد فرهنگی به خوبی ایفا نماییم.
باقری منش افزود: پست استان سال گذشته با حدود 80 هزار مرسوله در جایگاه دوم کشور در بخش قبول مرسولات و پس از پایتخت قرار گرفت، همچنین، رتبه پنجم در بین استان های کشور با توزیع حدود 40 هزار مرسوله وارده به استان با محتوای کتاب در طول برگزاری نمایشگاه نامبرده را کسب نمودیم که ارقام قابل توجهی در سطح کشور است.
وی تصریح کرد با برنامه ریزی صحیح و همکاری مضاعف همکاران پست استان خوشبختانه مرسولات اولین نمایشگاه کتاب در سال گذشته بدون رسوب در بخش قبول و توزیع، از ناشران سطح استان دریافت و با استفاده از شبکه مویرگی پست به مقاصد مختلف در سراسر کشور ارسال و توزیع شد، امسال نیز با استفاده از تجربه کسب شده در سال گذشته، رفع نقاط ضعف و تقویت زیر ساخت ها در نظر داریم در این اقدام فرهنگی قدم های موثری برداریم.
مدیرکل پست استان با بیان اینکه اجرای موفق این پروژه مستلزم رعایت دقیق دستورالعمل‌های صادره در فرآیندهای پستی است، بیان کرد: با برگزاری جلسات مستمر و تشکیل "کمیته نمایشگاه" آماده اجرای این رویداد با رعایت دقیق دستورالعمل های صادره از سوی حوزه فنی و برنامه ریزی شرکت ملی پست هستیم.
باقری منش به حضور گسترده ناشران استان قم در این رویداد فرهنگی اشاره نمود و گفت با ارتباط با ناشران استان در صدد تعامل دوسویه با ایشان هستیم و در نظر داریم با آموزش نحوه صحیح بسته‌بندی مرسولات محتوی کتاب، آدرس نویسی اصولی، دریافت فاکتور الکترونیکی، برنامه زمان بندی تحویل بسته های خریداران به پست و... این همکاری به نحو شایسته انجام شود.
وی اضافه کرد، شرکت ملی پست در سال جاری با تقویت زیرساخت و تجهیز به ترولی ها و باکس های جمع آوری با کمترین آسیب دیدگی کتب خریداری شده را به دست هموطنان خواهد رساند و تجربه استفاده از این امکانات در اولین نمایشگاه مجازی قرآن نشان داد که استفاده از این تجهیزات به روز در کاهش بی ترتیبی و خسارات احتمالی بسیار تاثیر گذار است.
مدیرکل پست استان در پاسخ به فرآیند کار اعلام کرد: پس از سفارش متقاضیان از طریق سایت پیش بینی شده، ناشران فاکتور الکترونیکی را دریافت و روی مرسوله الصاق می نمایند ، مرسولات طبق برنامه زمانبندی جمع آوری و پس از تحویل و ورود به پست، پیامک به خریدار ارسال شده و با طی مراحل پستی و با توجه به فاصله بین ناشر و خریدار در کمترین زمان ممکن بسته ی کتاب در نشانی خریدار توزیع خواهد شد.
لازم به ذکر است دومین نمایشگاه مجازی کتاب از تاریخ سوم بهمن ماه در سراسر کشورآغاز و تا دهم بهمن ماه ادامه خواهد داشت

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید