کد خبر: 362624
۰
۰
نسخه چاپی
مدیر عامل هلال احمر قم خبر داد:

راه‌اندازی خانه‌های هلال در جامعه المصطفی العالمیه

نشست هم‌اندیشی هلال احمر استان قم و جامعه المصطفي العالميه با هدف راه‌اندازی خانه هلال و آموزش‌های امدادی با حضور مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از معاونین جمعیت هلال احمر استان قم در جامعه المصطفی العالمیه برگزار شد.

 راه‌اندازی خانه‌های هلال در جامعه المصطفی العالمیه

به گزارش قم پرس: جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی مدیرعامل هلال احمر قم در ابتدای این نشست گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این جمعیت ارائه کرد و گفت: هلال احمر تمام توان خود را برای آموزش و ارتقاء سطح دانش طلاب غیرایرانی جامعه المصطفی العالمیه، پرسنل و خانواده‌های آنها خواهد گذاشت و در ارائه‌ی آموزش‌های امدادی از مرحله مقدماتی، تكميلی، تخصصی و تربيت مربی با زبان‌های مختلف آمادگی خود را اعلام می‌کند.

بهرامی افزود: طلاب این مرکز با گواهينامه‌های چندزبانه كه هلال احمر صادر می‌کند، می‌توانند در اقصی نقاط دنيا به عنوان سفيران امدادگر خدمت رسانی كنند.

وی هدف از راه‌اندازی خانه‌های هلال را ارتقاء پاسخگویی و واکنش در برابر حوادث و بحران‌ها به کمک ظرفیت‌سازی و توانمند بودن جوامع محلی به ویژه در خانه‌های هلال و آماده‌سازی آنها برای واکنش اضطراری در برابر بحران‌ها و آگاه‌سازی و توانمندسازی عنوان کرد.

در ادامه حجت الاسلام عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه از خدمات ارزنده هلال احمر تقدیر و تشکر و آمادگی خود را برای راه‌اندازی خانه‌های هلال و آموزش‌های امدادی به کارکنان و خانواده‌های آنها اعلام کرد.

لازم به ذکر است: معرفی رابط جامعه المصطفی به هلال احمر، راه‌اندازی خانه‌های هلال در مراکز وابسته به جامعه المصطفی العالمیه و آموزش‌های امدادی به کارکنان و خانواده‌های آنان و همچنین اجرای برنامه‌های مشارکتی و مناسبتی در طول سال از جمله مصوباتی بود که در این نشست مطرح شد.

 راه‌اندازی خانه‌های هلال در جامعه المصطفی العالمیه

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید