کد خبر: 362642
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

قول مدیرعامل جدید برای پرداخت مطالبات بازیکنان

به گزارش خبرنگار ایرنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: یکی از مهمترین بازی‌های فصل مقابل فولاد است و باید هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی خوب عمل کنیم تا در این دیدار به موفقیت برسیم.

وی افزود: فولاد از جمله تیم‌های خوب لیگ است که بازی مقابل آنها برای هر تیمی دشوار است. البته از نظر فنی شرایط خوبی داریم. در بازی قبلی برابر ذوب آهن در جام حذفی عملکرد خوبی داشتیم و به برد خوبی رسیدیم و باید همان روند را مقابل فولاد هم حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شناختش از فولاد خاطرنشان کرد: آنها از جمله تیم‌هایی هستند که فضای زیادی به رقبا نمی‌دهند و باید تلاش کنیم تا از عمق و کناره‌ها موقعیت سازی کنیم. فردا شاهد یک بازی فنی و تاکتیکی خواهیم بود که تلاش می‌کنیم با هر سه امتیاز از این دیدار خارج شویم. از طرفی با شرایطی که در حال حاضر در جدول شاهد هستیم باید تلاش کنیم تا از مسابقات خانگی تمام امتیازات را بگیریم.

وی تاکید کرد: فولاد از حضور بازیکنان خوبی برخوردار است که می‌توانند به یک باره بازی را از فشار خارج کنند و توپ را به سرعت و حمله منتقل کنند. زمانی که توپ در اختیار حریف قرار دارد باید باهوش و هوشیار باشیم تا غافلگیر نشویم.

گل محمدی در مورد اینکه آیا بعد از بازی با فولاد قرار است استعفا بدهد؟ گفت: در حال حاضر در آستانه بازی با فولاد قرار داریم و این صحبت‌ها پیش از این دیدار حساس ممکن است تمرکز ما را بر هم بزند. شاید در آینده‌ به این سوال بشود پاسخ داد.

وی در مورد مشکلات مالی تیمش افزود: طبق صحبتی که با شب قبل با رضا درویش مدیرعامل جدید باشگاه داشتم فردا قرار است بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود.

گل‌محمدی اضافه کرد: مشکل ما مالی نیست بلکه بی‌تفاوتی بی‌خیالی و بی‌توجهی است که به تیم می‌شود. الان هم چیز زیادی نمی‌خواهیم و دنبال حداقل‌ها هستیم.

وی افزود: ما مشکل زمین تمرین داریم و دنبال این نیستیم که برویم در استادیوم سانتیاگو برنابئو تمرین کنیم. فقط زمین تمرین مناسب خواستیم. به هر کس می‌گویم چقدر دریافتی داشتیم یا زمین تمرین مناسبی نداریم تعجب می‌کند.

گل‌محمدی ادامه داد: الان بحث این است که تیم ۴۰، ۵۰ میلیون هوادار دارد. بعضی‌ها می‌گویند اینها آدم‌های پولکی هستند، ولی واقعاً اینطور نیست. ما تمام زندگی‌مان را روی تیم گذاشتیم. همه بازیکنان با مشکلات زیادی که دارند با تمام وجود به زمین می‌روند. کسانی که از بیرون نگاه می‌کنند اصلاً فکر نمی‌کنند این تیم مشکل دارد. ما دنبال این هستیم که حداقل‌ها را برای تیم فراهم کنند تا حداقل انتظارات تا حدودی برآورده شود. اصلاً خواسته زیادی نیست.

وی تاکید کرد: دنبال این هستیم که شرایط خوبی به وجود بیاید تا بازیکنان ما با آرامش تمرین کنند. به هر کسی می‌گوییم دنبال زمین تمرین هستیم، چقدر پول دادند و تیم‌مان مدیرعامل و هیئت مدیره ندارد، اصلاً باورش نمی‌شود، آنهم برای پرسپولیس. واقعاً این اتفاقات دردناک است. بعضی‌ها فکر می‌کنند ما با رضا درویش زاویه داریم، اصلاً اینطور نیست. او یک پرسپولیسی قدیمی است و همه او را می‌شناسیم. او دوست دارد به پرسپولیس کمک کند و تازه آمده است. خودش می‌داند انتظارات بالاست و حتی خیلی از این مشکلات را اصلاً نمی‌دانست. وقتی آمد تازه فهمید اینجا چه خبر است. انتظار ما این است که هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود.

سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه تیمش با توجه به مصدومیت آل‌کثیر نیاز به تقویت در بخش هجومی دارد، خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها در نیم‌فصل و شروع فصل تغییراتی خواهند داشت. این در تمام تیم‌های دنیا وجود دارد. براساس نقاط ضعف و قوت قطعاً بعد از بازی فردا هم در مورد این مسائل صحبت خواهد شد. حتماً‌ یکسری اتفاقات هم خواهد افتاد. ما اگر دنبال یک بازیکن باشیم که آن را در رسانه‌ها مطرح نمی کنیم، ما در باشگاه و بین خودمان مطرح می‌کنیم. این‌ اسامی بیشتر حدس‌ها و گمانه‌زنی‌ها است که همیشه در نقل‌وانتقالات وجود داشته، خصوصاً‌ اطراف تیم‌های بزرگ. در مورد اسامی اصلاً صحبتی ندارم،‌ چون اسامی خیلی زیادی مطرح شده و در مورد آنها صحبت نکنیم بهتر است.

وی در مورد اینکه تیمش به غیر از بازی فردا در جدال سوپرجام نیز چند روز دیگر باید مقابل فولاد به میدان برود، گفت: فولاد با همان تیمی که فردا مقابل ما بازی می‌کند قهرمان جام حذفی شده است. پس کیفیت، تشکیلات و امکانات خوبی دارد. نکونام هم تأثیرات مثبت خودش را روی تیم گذاشته و می‌دانیم تیم بانظمی است. الان بازی فردا برای ما از همه چیز مهمتر است. مهمترین بازی که ما در این فصل در پیش داریم فکر می‌کنم بازی فرداست. در مورد بازی سوپرجام هم فرصت داریم که صحبت کنیم، ولی الان تمرکز صد درصدمان روی بازی فرداست.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اینکه بیژن ذوالفقارنسب آیا می‌تواند برای هیات مدیره کارآمد باشد، گفت. الان وقت این حرف‌ها نیست و امیدوارم هر چه هست برای باشگاه خیر باشد.

وی در مورد حضور مربیان‌ جوان در عرصه مربیگیری اضافه کرد: بالاخره هر فردی که در لیگ ما بوده یک روز می‌تواند مربی خوبی باشد. هستند کسانی که این پتانسیل را دارند و استعداد مربی‌گری را دارند. آقای رجب‌زاده هم از افراد با استعداد است. فکر می‌کنم آینده خوبی در مربیگری خواهد داشت. امیدوارم همه مربیان جوان زمینه پرورش استعدادی که در وجودشان است را داشته باشند. آنها احتیاج به برنامه‌ریزی دارند. مربیان ایرانی نسبت به خود آسیا مظلوم واقع شدند چون هیچ امکاناتی ندارند و برنامه‌ریزی برای آنها نشده است. شما نمی‌بینید گروهی از مربیان را به ژاپن و کره ببرند تا لیگ آنها را ببینند. هر مربی اگر کاری کرده، خودش برای خودش کرده است.

گل محمدی عملکرد تیم ملی بانوان برابر هند هم گفت: امتیاز مهمی را گرفتند. به مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال زنان ایران تبریک می‌گویم. واقعا چشم به راه این هستیم تا آنها در مسابقات جام ملتهای آسیا نتایج خوبی بگیرند و دعای ما پشت سر آنهاست.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس