کد خبر: 362812
۱
۰
نسخه چاپی

با مشارکت شهرداری قم مسابقات قهرمانی سامبو بانوان قم برگزار شد

مسابقات سامبوی قهرمانی بانوان قم با حضور 150 شرکت‌کننده با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برگزار شد.

با مشارکت شهرداری قم مسابقات قهرمانی سامبو بانوان قم برگزار شد

به گزارش قم پرس: مسابقات سامبوی قهرمانی بانوان قم با حضور ۱۵۰ شرکت‌کننده در دو بخش کامبت و اسپورت با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برگزار شد

این مسابقات طی روزهای اول و دوم بهمن‌ماه جاری به مناسبت بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت دهه مبارکه فجر با حضور سامبوکاران بانوی قمی برگزار شد.

در مسابقات اسپرت و در اوزان مختلف رده سنی نونهالان حنانه نادری، مهرسا زمانی، فاطمه زهرا حاجی رحیمی و شکیبا گائینی رتبه‌های برتر را به دست آورند.

در رده سنی نوجوانان بخش اسپرت نیز فاطمیه یزدان خواه، زهرا رحیمی، فاطمه نوبهاری و هانیه حسین زاده عناوین برتر اوزان مختلف را به نام خود ثبت کردند.

نازنین وثیقی، یلدا صمدی و معصومه جعفری در رده سنی جوانان و فرزانه کریمی، خدیجه نوین اردکان، محدثه حبیبی و فائزه صفایی نیز در بخش بزرگ‌سالان اسپرت بر روی سکو رفتند.

در بخش کامبت نیز در رده سنی نونهالان زهرا حسن‌زاده، مریم نجاتی، نگار رجبی، وجیهه حسینی و زینب فاضلی قهرمان شدند.

در رده سنی نوجوانان نیز عاطفه سادات سیدهاشمی، فاطمه نوبهاری، سمانه جوادی، زهرا رضایی و ریحانه میرزایی و سارا رحیمی رتبه‌های نخست اوزان مختلف را به دست آوردند.

نازنین وثیقی، مهسا کریمیان و یلدا صفری در بخش جوانان و اعظم نجفی، فرزانه کرمی، محدثه حبیبی و فائزه صفایی نیز در بخش بزرگ‌سالان بر روی سکو رفتند.***/ش

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید