کد خبر: 362849
۰
۰
نسخه چاپی

اسلام را کامل‌ترین دین یافتم/تبلیغ اسلام شرط ازدواجم بود

به گزارش قم پرس کامیلا سلستینو، عصر یکشنبه با حضور در جمع صمیمی طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) مهریز اظهار داشت: از ابتدا دین مسیحی داشتم، اما آدم معتقدی نبودم و پایبندی زیادی به عبادات مسیحیت نداشتم اما به خاطر مادرم که دوست داشت فرزندانش انسان‌های معتقدی باشند، به کلیسا می‌رفتم.

وی افزود: همواره سوالاتی از قبیل چرا حضرت عیسی (ع) پسر خداست و حضرت آدم نیست در حالی که حضرت آدم نه پدر و نه مادر دارد و یا مسئله تثلیث برایم هضم شدنی نبود یا اینکه چرا یک انسان گنهکار باید در محضر انسان گنهکار دیگر به گناهش اعتراف کند.

سلستینو افزود: مدتی گذشت و من با فردی لبنانی آشنا شدم و کتابی با موضوع اسلام، پیامبر و اهل بیت به من داد و فقط به خاطر کنجکاوی بود که کتاب را گرفتم و خواندم، وقتی در مورد خداوند خواندم با مفهوم خدا در اسلام آشنا شدم.

وی تصریح کرد: با خواندن داستان امام حسین (ع) متحول شدم و خود را پیدا کردم، تصمیم گرفتم مسلمان شوم و دیگر نتوانستم فکر کنم که خدایی وجود ندارد.

سلستینو عنوان کرد: به مسجد محمد رسول الله سان پائولو رفتم و شهادتین را گفتم از همان ابتدا شیعه شدم. جالب اینکه وقتی تاریخ تولد من را دقیق بررسی کردند، متوجه شدم تولد من همزمان با نیمه شعبان بوده برای همین اسم اسلامی من «نرجس» شد.

وی بیان کرد: به واسطه آشنایی با یک روحانی ایرانی به ایران آمدم و در ایران تحصیلات خود را در حوزه علمیه قم ادامه دادم و بعد از یک سال با پسری ایرانی آشنا شدم که خادم مسجد جمکران بود و با هم ازدواج کردیم.

سلستینو عنوان کرد: شرط ازدواج من با این پسر ایرانی تبلیغ دین اسلام به زبان پرتغالی بود و هم اکنون یک کانال به این زبان دایر کردم و حتی یک دختر برزیلی را مسلمان کرده ایم و ایشان نیز با پسر ایرانی ازدواج کرده اند.

وی با اشاره به اینکه با دیدن چادر در مسجد عاشق آن شدم گفت: ولی به علت گران بودن روسری یکسال طول کشید تا حجاب کامل داشته باشم.

وی تصریح کرد: وقتی در خیابان‌های سان پائولو برزیل رفت و آمد می‌کردم، مردم مرا مسخره می‌کردند ولی اصلاً توجهی نمی‌کردم حتی بعضی وقت‌ها برایشان توضیح می‌دادم ولی متأسفانه تبلیغات ضد اسلام در برزیل زیاد است.

سلستینو عنوان کرد: شش سال است که مسلمان شدم و دو سال است که در ایران زندگی می‌کنم. مادرم مسیحی معتقدی بود و وقتی که فهمید من مسلمان شدم و با خدا آشتی کردم، خیلی خوشحال شد.

به گزارش مهر، در این مراسم از طلاب مروج فرزندآوری در مهریز تجلیل شد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید