کد خبر: 363080
۰
۰
نسخه چاپی
حسینی:

حاشیه پردازی‌ها خللی در اراده دولت برای خدمت به مردم ایجاد نمی‌کند

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا از روابط عمومی معاونت پارلمانی، هفتمین نشست معاونان پارلمانی وزارت خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور با حضور حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور و حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در محل وزارت اطلاعات برگزار شد.

حسینی در این نشست به سفر رئیس جمهور به روسیه اشاره کرد و گفت: این سفر بسیار مهم بود و مذاکرات و توافقات بسیار خوبی هم صورت گرفت که در آینده اقتصادی کشور هم تاثیرات خوبی خواهد داشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: در تمامی موضوعات از جمله اقتصادی، سیاسی و نظامی توافقات برنامه‌ریزی شده خوبی انجام گرفت و اقدامات اجرایی هم در راستای توافقات صورت گرفته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه علیرغم سیاه‌نمایی‌ها و حاشیه پردازی‌ها که برای زیر سوال بردن سفر مهم رئیس جمهور صورت گرفت نتایج ارزش مندی حاصل شد، تاکید کرد: دولت همواره وقت خود را صرف خدمت می‌کند و دروغ پردازی ها و حاشیه سازی ها در عزم راسخ دولت در پیشبرد دیپلماسی اقتصادی خللی وارد نمی‌کند.

حسینی همچنین با بیان اینکه دولت و مجلس در یک مسیر ولایی و انقلابی گام برمی دارند، تصریح کرد: نمایندگان مطالباتی از دولت دارند آن هم بر اساس تقاضاهایی است که مردم از نمایندگان پیگیر هستند و باید با سعه صدر و تحمل و تعامل کار را جلو ببریم.

وی با اشاره به کارهای زمین مانده‌ای که از گذشته در مقابل دولت قرار گرفته است، گفت: باید از بحث های حاشیه ای پرهیز کرد و با تعامل برای حل مشکلات گام برداریم.

حسینی در ادامه با اشاره به جلسات متعدد نمایندگان با آیت الله رئیسی اظهار کرد: آقای رئیس جمهور به دیدار با نمایندگان استانها اهمیت خاصی می‌دهند که این در بین روسای جمهور کم نظیر است و تاکنون با ۱۷۲ نماینده پیرامون مسائل ملی و حوزه های انتخابیه جلسه داشته‌اند.

همچنین در این نشست حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات هم با بیان اینکه معیار عمل ماست که می تواند میزان معرفت ما با اهل بیت و تسلیم ما نسبت به آنان را نشانگر باشد، گفت: دشمن و استکبار تمام تلاشش را بر فتنه گری علیه انقلاب و نظام به کار گرفته و خواهد گرفت و همیشه با این فتنه ها روبرو بوده و خواهیم بود.

وی افزود: دشمن تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری‌اش را به کار می‌گیرد ولی این توطئه ها با شکست دشمن و سرفرازی ملت روبرو بوده است.
وزیر اطلاعات ضمن اشاره به تحریم‌های حداکثری دشمن گفت: با همه این تحریم‌ها ملت و دولت و رهبری و نظام و نیروهای مسلح با اقتدار و سرفرازی ایستاده اند و کشور هر روز پیشرفت می‌کند.

در این نشست همچنین قاسم جعفری معاون نظارت و هماهنگی و ادیانی معاون تقنینی معاونت پارلمانی و تعدادی از معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در خصوص تعامل سازنده با مجلس مطرح کردند.

پیش از این جلسات معاونان پارلمانی وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی به میزبانی سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و وزارت دفاع و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید