کد خبر: 363188
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

سالم سازی مدیریتی برنامه اساسی و اصلی وزارت مردم در دولت سیزدهم خواهد بود

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت‌الله عبدالملکی»، در نشست با اندیشمندان بخش تعاون، با اشاره به الگو بودن تعاون در اندیشه‌های امام راحل، رهبری و راهبردهای وزارت مردم در دولت سیزدهم، افزود: متاسفانه بخش تعاون پس از ادغام سه وزارتخانه دچار آسیب شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه به رویکرد تحولی بر اساس تفکرات اندیشمندان، متخصصان و اندیشه ورزان اعتقاد پایدار داریم، اظهار داشت: سالم سازی مدیریتی برنامه اساسی و اصلی وزارت مردم در دولت سیزدهم خواهد بود.

وی تاکید کرد: انقلابی، مردمی، کارآمد، دست پاک و فساد تیز بودن پنچ معیار اصلی ما برای انتصابات بوده است. به سرعت در حال پاک سازی و بستن گلو گاه‌های فسادخیز هستیم و مسیر مبارزه با فساد با سرعت و قدرت ادامه خواهد داشت.

عبدالملکی همچنین از تدوین و اجرایی شدن اطلس اشتغال کشور خبر داد و افزود: چهار کلان پروژه زیست بوم اشتغال، اصلاح نظام تامین اجتماعی و بازنشستگی کشور، اصلاح نظام مدیریتی بنگاه های اقتصادی زیر مجموعه وزارتخانه و رفع فقر مطلق در کشور در دوره چهارساله وزارت مردم عملیاتی و اجرایی می‌شود.

«مهدی مسکنی» معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست بر بهره مندی از تجربه های اندیشمندان و صاحب نظران حوزه های تخصصی تعاون تاکید کرد و گفت: این نشست‌ها به منظور تقویت بخش تعاون ادامه خواهد داشت.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس