کد خبر: 363224
۰
۰
نسخه چاپی

منم بچّه مسلمان برنامه‌ای شاد و مفرّح برای خردسالان

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، «منم بچه مسلمان» برنامه‌ای است ویزه خردسالان و کودکان که از اوایل تابستان ۱۴۰۰ مراحل پیش تولید و نگارش متن آن آغاز و در حال حاضر در هفته ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها ضبط و تولید خود را آغاز نموده است.

منم بچه مسلمان برنامه‌ای شاد و مفرح است که برای گروه سنی کودک و خردسالان طراحی و قرار است ضبط آن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به همراه پنج مهمان از مخاطبان خردسال خود، برنامه را ضبط نمایند.

این برنامه حاوی قسمت‌های متنوعه‌ای است که با داستان‌های قرآنی و اخلاقی به زبان کودکان طراحی شده تا در فرایند رشد و تربیت دینی آنها مؤثر واقع شود، در سری جدید منم بچه مسلمان موضوعات اجتماعی مورد نیاز بچه‌ها برگرفته از آیات و روایات در سردبیری برنامه مشخص و متن‌ها نگارش شد.

از بخش جدید این سری از برنامه می‌توان به اتاق قصه اشاره کرد که حول محور موضوع برنامه سرکار خانم شمس با عنوان خاله ریحانه در بخش دیگری از دکور با حضور مهمانان خردسال خود اجرا خواهند داشت.

برنامه بچه مسلمان در دکور حیاط مسجد با حضور دو عروسک مورچه و زنبور طراحی شده که نماد کار و تلاش و همچنین دفاع از خانواده و وطن می‌باشند که در این برنامه پارسا که پسری شیطون و بازیگوش است به همراه آقا رحمان به عنوان خادم مسجد حضور دارند و نقطه عطف برنامه نیز اجرای حجت الاسلام مقدسیان است که امام جماعت مسجد بوده و در مسجد با کمک دیگران برنامه‌های فرهنگی شادی را برای بچه‌ها با داستان‌های نمایشی بیان می‌کنند.

خاطر نشان می‌سازد منم بچه مسلمان در شبکه قرآن و معارف سیما از سال ۱۳۹۸ طراحی و تاکنون دو فصل آن تهیه و تولید شده است و با توجه به استقبال صورت گرفته از سمت مخاطبان که با آمار حدود ۳۶ درصدی برخوردار بوده است در طراحی سری سوم آن سعی شده با بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه، طراحی جدیدی صورت پذیرد.

منم بچه مسلمان کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن به تهیه کنندگی آقای سید محمد حسینی و سردبیری سرکار خانم حسینی مجد است که علاقمندان می‌توانند برای دسترسی به آرشیو برنامه‌های قبلی علاوه بر پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به آدرس www.qurantv.ir به صفحه مجازی برنامه به آدرس @bachemosalman مراجعه نمایند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید