کد خبر: 363294
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

اعلام نتیجه پرونده شکایت جودو ایران تا ۲ هفته دیگر

به گزارش قم پرس آرش میراسماعیلی در سخنانی با اشاره به موضوع تعلیق فدراسیون جودو اظهار داشت: دو سال و نیم است که به خاطر دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در تعلیق هستیم.

وی عنوان کرد: مدت تعلیق ما چهار سال است، اما شکایتی که به دادگاه برده‌ایم، ظرف یک تا دو هفته آینده، تعیین تکلیف می‌شود، امیدوار به رأی دادگاه هستیم، هر چند که ما در داخل کارمان را انجام داده‌ایم، هم کار حقوقی را نسبت به بین‌الملل انجام داده‌ایم و هم از کارهای داخل نمانده‌ایم.

رئیس فدراسیون جودو بیان داشت: همین دو هفته گذشته یکی از بزرگترین مسابقات جایزه بزرگ را برگزار کردیم که جوایز میلیونی در اهواز به جودوکارانمان دادیم، مسابقات جوانان و نوجوانان کشوری را جوایز روی سکو دادیم، حدود ۸۰۰ نفر در بخش آقایان و خانم‌ها شش روز به رقابت پرداختند، تا پایان سال مسابقات لیگ امید، نوجوانان و جوانان، سوپر لیگ، قهرمانی بزرگسالان کشور را در ارومیه و یک جایزه بزرگ جودو ساحلی با جوایز هزار دلاری داریم.

میر اسماعیلی گفت: تمام اینها نشان می‌دهد که اگر ما در بیرون تعلیق هستیم، در داخل جودو ایران را سرزنده نگه داشته‌ایم تا روزی که از تعلیق درآمدیم با قدرت به کارمان ادامه بدهیم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس