کد خبر: 363328
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

شاید از رویارویی ایران و کرواسی گریه کنم؛

به گزارش ایرنا، تیم ملی ایران در هفته هفتم مرحله نهایی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی موفق شد عراق را با تک گل «مهدی طارمی» از پیش رو بردارد و جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را کسب کند.

همچنین تیم ملی فوتبال ایران به یک رکورد فوق‌العاده نیز دست پیدا کرد. تیم ملی تحت هدایت «دراگان اسکوچیچ» موفق شد در ۱۳ بازی ۱۲ برد کسب کند و همچنین همین تعداد بازی بدون شکست را تجربه کند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در گفت‌وگو با یک سایت کروات با اشاره اینکه تیم ملی توانست جواز صعود به جام جهانی قطر را کسب کند،‌ اظهار داشت: ایران پیش از حضور ما روند خوبی در آغاز مسابقات نداشت و به همین خاطر صعود به جام جهانی برای همه ایرانی‌ها اهمیت ویژه‌ای داشت. پس از عبور از آن مرحله نیز توانستیم نتایج خوبی بگیریم و خیلی خوب به جام جهانی برسیم که به همین خاطر افتخار می‌کنم و خیلی خوشحال هستم.

وی با اشاره به حضور هواداران در بازی برابر عراق افزود: این اتفاق فوق‌العاده‌ای بود که در بازی ما مقابل عراق رخ داد. از طرفی خوشحالم که پس از این دیدار توانستیم جشن صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران تصریح کرد:‌ در حال حاضر از تنها موضوعی که ترس دارم کرونا است چرا که بعد از بازی با عراق با گاردی باز به سمت کرونا رفتیم.

وی در خصوص رکورد فوق‌العاده‌اش همراه با تیم ملی تصریح کرد:‌ در ۱۳ بازی به ۱۲ برد رسیدیم که یک اتفاق بی‌نظیر برایم است. البته در این راه مشکلات زیادی هم داشتیم. در برخی بازی‌ها به شدت تحت فشار بودیم چرا که به عنوان مثال در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی حتی اجازه نداشتیم یک امتیاز از دست بدهیم.

اسکوچیچ تاکید کرد:‌ اکنون به دلیل این همه پروتکل‌های بهداشتی، شرایط بسیار سخت بود. من افتخار می‌کنم که همه چیز را بدست آوردیم. به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ایران تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ملی کشورمان ادامه داد: صعود به جام جهانی و شادمانی مردم در خیابان‌ها لذت بسیار زیادی داشت. دیروز برای من پیام‌های زیادی از سراسر ایران فرستادند و برای من بسیار خوشحال کننده بود که دیدم صعود به جام جهانی باعث خوشحالی مردم شد.

وی گفت: من بسیار خوشحالم که توانستیم مردم ایران را خوشحال کنیم. ایران کشور فوتبالی است و صعود به جام جهانی برای مردم این کشور اهمیت فراوانی دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: به عنوان یک سرمربی باتجربه‌ شده‌ام. خیلی روی خودم کار کردم و تیمم و ذهنیت بازیکنانم را می‌شناختم. این مسئله به من خیلی کمک کرد وقتی تیم ملی ایران را در دست گرفتم.

اسکوچیچ در خصوص سومین صعود متوالی به جام جهانی نیز تصریح کرد : خودمان را برای این شرایط آماده کردیم البته در برخی پست ها کمبود داریم اما در برخی از مناطق زمین نیز واقعا قدرتمند هستیم. حتی می‌توانم بگویم در سطح جهانی قدرتمند هستیم. ما مهاجمانی در سطح جهانی داریم و فکر می‌کنم می‌توانیم در قطر اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد رویارویی احتمالی ایران و کرواسی در جام جهانی گفت: همه از من در این خصوص سوال می‌پرسند و من نمی‌دانم چگونه باید احساساتم را کنترل کنم. شاید گریه کردم. به نظرم تجربه فوق‌العاده‌ای خواهد شد ولی باید ببینیم قرعه‌کشی به چه شکل پیش خواهد رفت.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس