کد خبر: 370585
۰
۰
نسخه چاپی

تربیت شهروند نمونه از اهداف آموزش و پرورش قم است

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه سه قم گفت: امیدواریم روزی در آموزش و پرورش استان برسد که طی آن تمام معلمان روز یا ساعتی را اختصاص به ترویج فرهنگ شهروندی و تربیت شهروند نمونه بدهند تا شهر مقدس قم بتواند در آینده به شهری نمونه در حوزه فرهنگ شهروندی تبدیل گردد.

تربیت شهروند نمونه از اهداف آموزش و پرورش قم است

به گزارش قم پرس: سیدحسین رضوی حائری در حاشیه برگزاری آیین«آموزگار شهروند» در خانه موزه شهیدان زین‌الدین اظهار داشت: در این آیین از ۳ هزار و ۲۰۰ فرهنگی شاغل در ناحیه سه آموزش و پرورش قم، افرادی که بیشترین تلاش و فعالیت را در ترویج فرهنگ شهروندی و اخلاق متعالی در بین مدارس و دانش آموزان داشته‌اند، مورد تجلیل و قدردانی گرفتند.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه سه قم ادامه داد: تربیت شهروندان نمونه از اهداف آموزش و پرورش قم است و در این آیین از ۱۴ نفر از معلمانی که دارای تألیفات و آثار برجسته‌ای در حوزه فرهنگ شهروندی بودند، با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

رضوی حائری اضافه کرد: امیدواریم روزی در آموزش و پرورش استان برسد که طی آن تمام معلمان روز یا ساعتی را اختصاص به ترویج فرهنگ شهروندی و تربیت شهروند نمونه بدهند تا شهر مقدس قم بتواند در آینده به شهری نمونه در حوزه فرهنگ شهروندی تبدیل گردد.

وی با اشاره به همکاری آموزش و پرورش با سازمان‌های تابعه شهرداری قم ابراز داشت: در طول سال برنامه‌های مختلفی در حوزه فضای سبز، فرهنگ شهروندی، مدیریت پسماند، تفکیک زباله و غیره با تعامل شهرداری در حال انجام است.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه سه قم عنوان کرد: به خاطر همکاری تنگاتنگ بین آموزش و پرورش استان و شهرداری قم توجه به مساله فرهنگ شهروندی در بین جامعه فرهنگی استان نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده و یکی از معلمان این ناحیه اخیراً تألیفاتی در خصوص فرهنگ شهروندی به رشته تحریر درآورده است.

انتهای پیام/***ش

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید