کد خبر: 370779
۰
۰
نسخه چاپی

طرح ملی یاریگران هلال در استان قـم برگزار شد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طرح ملی یاریگران هلال، آموزش پیشگیری اولیه از اعتیاد ویژه اعضای جدید الورود و تیم‌ حمایت روانی اجتماعی و فرهنگی پس از بلایا در استان قم برگزار شد.

 طرح ملی یاریگران هلال در استان قـم برگزار شد

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی با اعلام این خبر گفت: به منظور تحقق اهداف والای جمعیت هلال احمر از جمله حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و با توجه به ماموریت اصلی سازمان جوانان یعنی تربیت و آموزش جوانان جهت انجام فعالیت‌های بشردوستانه و امدادی، برنامه‌های حوزه آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد را با جدیت بیشتری دنبال می‌کند و از سال ۱۳۹۲ طی انعقاد تفاهم نامه‌هایی با ستاد مبارزه با مواد مخدر به طور علمی و حرفه‌ای موضوع پیشگیری اولیه از اعتیاد را پیگیری کرده است.

وی افزود: پیرو تفاهم نامه‌های مذکور، معاونت امور جوانان هلال احمر استان قم نیز دوره‌های پیشگیری اولیه از اعتیاد را به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: طرح ملی یاریگران هلال، آموزش پیشگیری اولیه از اعتیاد، جهت استفاده بهینه اعضا به صورت حضوری از تاریخ ۲۰ تا ۲٦ اردیبهشت ماه سال جاری با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر در مرکز امور جوانان استان قم برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم خاطر نشان کرد: دوره‌ آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد به صورت غیر حضوری و ضمن خدمت ویژه مدیران و کارمندان جمعیت هلال احمر با همکاری معاونت آموزش و پژوهش استان قم در روزهای ۲٥ و ۲٦ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید