کد خبر: 370801
۰
۰
نسخه چاپی
مخبر:

تغییر قیمت‌ها باعث شده که تقدم و تأخر در توزیع کالاها به وجود آید

به گزارش حوزه دولت ایرنا، معاون اول رئیس‌جمهور ظهر امروز (شنبه) به منظور بررسی نحوه توزیع و قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از بازار مواد پروتئینی و میدان میوه و تره بار شهرستان اسلامشهر بازدید کرد.

محمد مخبر در این بازدید که با همراهی استاندار تهران انجام شد، ضمن گفت‌وگوی صمیمانه با مردم و کسبه این بازار به طور مستقیم از چگونگی تغییر قیمت ها و فراوانی و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به ویژه لبنیات، روغن، مرغ و تخم مرغ پس از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه مطلع شد.

مخبر در این بازدید میدانی که بیش از دو ساعت به طول انجامید، پس از شنیدن مشکلات و درد و دل های مردم و اصناف مختلف با اطمینان بخشی نسبت به توزیع و فراوانی کالاها در سطح کشور، دستورات لازم را برای حل مشکلات و درخواست های آنان صادر کرد.

مخبر در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اثرات اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها بر زندگی مردم تاکید کرد: یارانه ای که به بخش زیادی از مردم داده شده، بیشتر از هزینه خانوار است و البته دولت در تلاش است تا با فراهم کردن تمهیدات لازم هیچ هزینه اضافه‌ای به اکثریت مردم تحمیل نشود.

وی درخصوص وضعیت توزیع و فراوانی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم خاطر نشان کرد: برای تأمین کالاهای اساسی مردم مشکلی وجود ندارد و البته تغییر قیمت ها باعث شده که تقدم و تأخر در توزیع کالاها به وجود آید اما ظرف روزهای آینده به نقطه مطلوب خواهیم رسید.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید