کد خبر: 371040
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

اظهارات مشکوک عضو مجمع فوتبال/حضور تیم ملی در جام جهانی مبهم است!

به گزارش قم پرس تیم ملی فوتبال ایران به عنوان نخستین تیم آسیایی راهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد و صعودی آسان و سریع به این رقابت‌ها داشت. بعد از قطعی شدن صعود ایران به جام جهانی اتفاقاتی در فدراسیون رخ داد که تغییرات گسترده‌ای را در سطح مدیریت به دنبال داشت و تبعات این تغییرات هنوز ادامه دارد.

این تغییرات در کنار اتفاقاتی که برای تماشاگران در دیدار تیم ملی ایران مقابل لبنان در مشهد رخ داد، باعث شد تا حتی بحث حذف تیم ملی ایران از جام جهانی و یا تعلیق فدراسیون فوتبال از سوی فیفا مطرح بشود.

با عزل شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال و بازداشت و کنار رفتن چند عضو هیات رئیسه، فدراسیون وارد جنگ قدرت شد تا همه چیز به مجمع این فدراسیون که قرار است ۱۰ خرداد برگزار بشود، کشیده شود.

از سوی دیگر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم حکمی را مبنی بر محرومیت دو ساله عزیزی خادم از فعالیت‌های فوتبالی صادر کرد تا حضور رئیس معزول در مجمع فدراسیون هم ممنوع بشود؛ هرچند گفته می‌شود مجمع ۱۰ خرداد آبستن حوادث و اتفاقات غیر مترقبه خواهد بود چرا که اعضای هیات رئیسه هم از سوی مجمع عزل می‌شوند.

مجموع این اتفاقات باعث شده است تا حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان و یکی از اعضای مجمع فدراسیون، دیدگاه مثبتی نسبت به شرایط موجود به خصوص وضعیت تیم ملی و حضور در جام جهانی نداشته باشد.

گرشاسبی که امروز میهمان برنامه «سلام صبح بخیر» بود، با انتقاد از شرایط فعلی فدراسیون فوتبال، گفت: فدراسیون باید سریع ساماندهی بشود. حضورمان در جام جهانی در هاله‌ای از ابهام است. هرچند عزیزان در حال تلاش هستند!

وی به این سئوال که آیا منظورش از ابهام شرایط تیم ملی، خطر حذف آن از جام جهانی است؟ پاسخ شفافی نداد و گفت: باید تکلیف مشخص بشود. این تنش‌ها و درگیری‌ها در فوتبال ما قشنگ نیست و باید سریع ساماندهی و خیال تیم ملی راحت بشود.

گرشاسبی ادامه داد: میرشاد ماجدی (سرپرست فعلی فدراسیون) خودش از قهرمانان فوتبال است و دارد کار می‌کند ولی باید تکلیفش مشخص بشود. دنبال بودجه و اردو هستیم که این از نظر روحی و روانی روی تیم ملی تاثیر می‌گذارد. بهترین تیم را داریم و می‌توانیم کاری ماندگار انجام بدهیم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.