کد خبر: 371067
۰
۰
نسخه چاپی

پیام تبریک سرپرست اداره کل تامین اجتماعی قم به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان قم در پیامی با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت: امکانات فضای مجازی به روابط عمومی ها این فرصت را می دهد که در فضایی گسترده تر و با سرعت بیشتری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

 پیام تبریک سرپرست اداره کل تامین اجتماعی قم به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

به گزارش قم پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، محمد عاشوری در پیام روز سه شنبه خود افزوده است که حضور مستمر و موثر روابط عمومی ها در فضای مجازی کمک می کند تا بخش های مختلف سازمان، اطلاعات درست را با سرعت در اختیار مخاطبان خود قرار دهند.
به گفته وی، سازمان تامین اجتماعی یکی از ارکان مهم در پویایی تولید و اقتصاد کشور است و عملکرد به موقع همکاران روابط عمومی در برنامه‌های ارتباطی، معرفی مناسب سازمان، پایش رسانه‌ها، تولید خبر و اثرگذاری در افکار عمومی به‌ویژه در شبکه‌های اجتماعی باعث می شود از یکپارچگی، انسجام و تمامیت سازمان تامین اجتماعی محافظت شده و ارتقا و پیشرفت آن به بهترین نحو محقق گردد.
وی با مثبت ارزیابی کردن حرکت مجموعه روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی به سمت حرفه ای شدن ، افزوده است: آسیب شناسی فعالیت های سازمانی همراه با برگزاری دوره های آموزشی از نیازهای اساسی کارشناسان شاغل در روابط عمومی می باشد.
عاشوری، روابط عمومی را مدعی العموم مردم در درون سازمان نامیده و خاطر نشان کرده که روابط عمومی ها میتوانند با مدیریت افکار عمومی، فرایند اطلاع رسانی خدمات و تعهدات را به کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران تسهیل کنند.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی قم با تاکید بر ضرورت به روز بودن روابط عمومی ها اظهار امیدواری کرده است : با توجه به وجود شبکه های مختلف اجتماعی در دنیای نوین، روابط عمومی ها باید به دانش و امکانات روز مجهز شوند تا بتوانند وظیفه خود را در اطلاع رسانی درست انجام دهند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید