بخش ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری خالی از بیمار کرونایی شد

ارسلان خالدی فر با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۴۵ نفر با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری مراجعه کردند، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون از ۲۹۵ هزار و ۶۲۱ نفر تست گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای همه گیری کرونا در چهارمحال و بختیاری ۹۸ هزار و ۳۸۴ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند، گفت: هم‌اکنون هیچ بیماری با شرایط وخیم در بخش‌های ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری بستری نیست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان را هفت نفر اعلام کرد و افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته روز بدون فوتی کرونا در استان به ثبت رسید که در حال حاضر مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری هزار و ۸۴۹ نفر است.

خالدی فر عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است که از این تعداد دو بیمار در مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مطرح کرد: ۹ شهرستان‌ها چهارمحال و بختیاری در حالت زرد کرونایی و شهرستان «لردگان» در شرایط آبی کرونایی قرار دارد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید