کد خبر: 371232
۰
۰
نسخه چاپی

تحقق ۱۰۰ درصدی درآمدهای سازمان میادین شهرداری در سال ۱۴۰۰

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با بیان اینکه در حوزه درآمدی به طور کامل و 100 درصد بودجه سازمان محقق شد، گفت: 89 درصد در بخش هزینه‌ها و 84 درصد بودجه سازمان در حوزه عمرانی و سرمایه‌گذاری تحقق‌یافته است.

تحقق ۱۰۰ درصدی درآمدهای سازمان میادین شهرداری در سال ۱۴۰۰

به گزارش قم پرس: علیرضا مظفری با اشاره به عملکرد مالی و بودجه‌ای سازمان میادین شهرداری قم اظهار داشت: بودجه مصوب سازمان در سال گذشته بالغ‌بر ۷۵ میلیارد تومان بوده که پس از اصلاحیه به رقم ۸۵ میلیارد ریال رسید.

وی با بیان اینکه در حوزه درآمدی به طور کامل و ۱۰۰ درصد بودجه محقق شد، ابراز کرد: ۸۹ درصد در بخش هزینه‌ها و ۸۴ درصد بودجه سازمان در حوزه عمرانی و سرمایه‌گذاری تحقق‌یافته است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم اقدامات در حوزه کسب درآمدهای پایدار در این سازمان را موردتوجه قرار داد و گفت: علاوه بر ۱۰ جایگاه CNG که در اختیار سازمان است مجوز عرضه سوخت اعم از گازوییل و بنزین و سایر مشتقات نیز برای سازمان میادین دریافت شده تا با بهره‌وری و ارتقاء علاوه بر خدمات بیشتر درآمد نیز کسب شود.

به گفته وی، عمده درآمد سازمان از اجاره کیوسک‌ها، بازارهای ریحان، غرفه‌های مستقر در میدان شهید رجایی، شهرک‌های تخصصی به‌خصوص شهرک خودرویی بوده که به‌عنوان درآمد پایدار تأمین می‌شود.

مظفری با اشاره به تملکات میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری تصریح کرد: هزینه‌ای که در میدان مطهری هم می‌شود در آینده به‌عنوان بخشی از درآمدهای سازمان خواهد بود و یک سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

وی از آمادگی سازمان برای احداث فروشگاه‌ها و غرفه‌های مختلف در سطح شهر خبر داد و گفت: خرید زمین برای ساخت فروشگاه حتی در قالب مشارکت نیز بخشی از درآمد سازمان محسوب می‌شود و ما آمادگی کامل برای مشارکت با بخش خصوص را داریم و مالکین زمین‌های بزرگ در قالب ۱۰ ساله می‌تواند در این سرمایه‌گذاری مشارکت کنند.

انتهای پیام/***

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید