کد خبر: 371361
۰
۰
نسخه چاپی

۲۳ نقطه از لاهور کلاس درس قرآن برگزار می شود

به گزارش قم پرس سکینه مهدوی رئیس آکادمی قرآن و اهل بیت (ع) در ملاقات با جعفر روناس؛ وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران-لاهور ضمن اعلام برگزاری مراسم سالروز ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی؛ امام خمینی (ره) با مشارکت خانه فرهنگ در لاهور گفت: آکادمی قرآن و اهل بیت (ع) در ۲۳ نقطه از لاهور کلاس درس قرآن برگزار می‌کند و در ماه رمضان امسال امکانات اعتکاف برای ۳۰۰ دانشجوی دختر را تدارک دید.

وابسته فرهنگی کشورمان ضمن تقدیر از اقدامات مؤثر آکادمی قرآن و اهل بیت (ع) ایشان برای دین اسلام و گسترش روابط دو کشور ایران و پاکستان گفت: ایران و پاکستان در تاریخ شانه به شانه با یکدیگر پیش رفتند. رهبر جمهوری اسلامی ایران همواره افکار و اندیشه‌های علامه اقبال لاهوری را در روشنگری و هدایت دنیای اسلام ستوده اند بود و از طرف دیگر پاکستان نیز از انقلاب اسلامی ایران تأثیرات زیادی پذیرفته است. در شرایط کنونی جهان اسلام در معرض بحران‌های درونی و بیرونی خویش است بیش از پیش ضرورت تفکری جامع و راهگشا برای برون رفت از شرایط حاضر و اتحاد دنیای اسلام احساس می‌شود.

وی ادامه داد: تأکید رهبر معظم انقلاب بر تمدن‌سازی اسلامی برای رسیدن به وحدت اسلامی است و با طرح آن آرمانی بزرگ فراروی مسلمانان ترسیم می‌شود که در پرتو آن، مسائل کوچک و جزئی فراموش می‌شوند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید