کد خبر: 371384
۰
۰
نسخه چاپی

آغاز ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف استان قم

رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف استان قم گفت: ثبت نام برای شرکت در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در سطح استان قم با مدت زمان یک ماه آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف استان قم

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، سید محمد صالح‌نژاد اظهار کرد: چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران امسال هم در رشته‌های مختلف و با حضور خواهران و برادران بالای 18 سال برگزار خواهد شد.
وی افزود: بر این اساس ثبت نام در مرحله استانی این مسابقات از 21 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 25 خرداد سال جاری و با محوریت بقاع متبرکه امامزادگان استان ادامه خواهد داشت.
رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه این مسابقات در سه بخش آوایی انفرادی، گروهی و معارفی برگزار می‌شود گفتک رشته‌های حفظ پنج، 10، 20 و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و دعاخوانی در بخش آوایی انفرادی قرار دارند و در بخش گروهی نیز شرکت‌کنندگان در رشته‌های مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی ادامه داد: تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه هم رشته‌های بخش معارفی این مسابقات هستند.
صالح‌نژاد با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به سایت اینترنتی این مسابقات مراجعه کنند گفت: سایت مسابقات رسمی جمهوری اسلامی به آدرس www.quraniran.ir در دسترس عموم قرار دارد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید