کد خبر: 371391
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

ترکیب منتخب هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛ کرمانی‌ها در غیاب سرخابی‌ها پرچم‌دار شدند

به گزارش ایرنا، بیست و هشتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با با برگزاری هفت دیدار به اتمام رسید. جدال پرحاشیه تراکتور و پرسپولیس نیمه‌تمام ماند تا نتوان قضاوت درستی نسبت به آن داشت. در این هفته ۱۴ گل رد و بدل شد. سه تیم میزبان و سه تیم میهمان به برتری دست یافتند و فقط یک مسابقه برنده نداشت.

در ترکیب منتخب هفته شاهد حضور نمایندگان هفت تیم هستیم. مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان هریک سه نماینده در ترکیب منتخب دارند و گوی سبقت را از بقیه تیم‌ها ربوده‌اند. سپاهان هم با ۲ سهمیه در جایگاه بعدی است. سرخابی‌های پایتخت اما سهمی در ترکیب منتخب ندارند.

دروازه‌بان:فایز الرشیدی(مس رفسنجان):

سرانجام یک نمایش استاندارد و بدون اشتباه از دروازه‌بان عمانی مس در این فصل دیدیم. فایز در هفته‌ای که گلرها نمایش متوسطی داشتند موفق شد دروازه خود را در آبادان بسته نگه دارد و تیمش را در مسیر رسیدن به سه امتیاز کمک کند.

ترکیب منتخب هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛ کرمانی‌ها در غیاب سرخابی‌ها پرچم‌دار شدند

مدافعان: رامتین سلیمان‌زاده(آلومینیوم اراک)، محمد قریشی(ذوب‌آهن)، دانیال اسماعیلی‌فر(سپاهان):

رامتین سلیمان‌زاده در ۲ فصل اخیر و در لیگ برتر فوتبال ایران مدافعی فوق‌العاده کم‌اشتباه است. او در بازی برابر استقلال نیز به این روند ایده‌آل ادامه داد و مقابل حملات زمینی و هوایی استقلال خصوصا در دقایق پایانی بدون اشتباه ایستاد و تیمش را به یک امتیاز ارزشمند در ورزشگاه آزادی رساند.

محمد قریشی در شیراز ستاره ذوب‌آهن و بلای جام فجر بود. این مدافع باسابقه هم تک گل بازی را به ثمر رساند و در امور زدفاعی به همراه هم‌تیمی‌هایش مقابل نماینده شیراز ایستاد تا فجر یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شود.

و دانیال اسماعیلی‌فر. یک مرتبه دیگر دانیال توانایی بالایش در امور تهاجمی را به رخ حریفان کشید و با نفوذهایش یک گل به ثمر رساند و بارها بازیکنان شهرخودرو را در سمت چپ آزار داد. اسماعیلی‌فر معمولا در اینگونه بازی‌ها مقابل تیم‌هایی که امکان ایجاد موقعیت زیاد ندارند، ترسناک‌تر و خطرناک‌تر می‌شود.

ترکیب منتخب هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛ کرمانی‌ها در غیاب سرخابی‌ها پرچم‌دار شدند

هافبک‌ها: محمد کریمی(سپاهان)، آیاندا پاتوسی(فولاد)، سعید صادقی(گل‌گهر)، ایوب کلانتری(نساجی):

هم یک گل زد و هم یک پاس گل داد تا شکی در حضورش در ترکیب منتخب وجود نداشته باشد. از محمد کریمی صحبت می‌کنیم. هافبکی خوش‌فکر و توانمند که به خوبی مقابل شهرخودرو عمل کرد و به نوعی ستاره تیم محرم نویدکیا بود.

آیاندا پاتوسی اگر از نظر بدنی آماده باشد می‌تواند به هر تیمی ضربه بزند و هر حریفی را به ستوه بیاورد. او این بار در جدال با هوادار، نمایش دل‌انگیزی داشت و یک گل زیبا از روی ضربه ایستگاهی به‌ثمر رساند تا اثر مهمی در پیروزی تیمش داشته باشد.

و بازهم سعید صادقی. حضور او در ترکیب منتخب هفته تکراری شده است. وینگر خوش‌تکنیک گل‌گهر یک مرتبه دیگر با پاس‌ گل‌هایش به تیم امیر قلعه‌نویی در رسیدن به پیروزی یاری رساند. هر ۲ گل تیم سیرجانی با پاس‌های صادقی زده شد.

صادقی اما تنها بازیکن ۲ پاس گله‌ی این هفته نبود. ایوب کلانتری، هافبک باتجربه نساجی ارسال‌کننده هر ۲ پاس گل نساجی در این مسابقه بود. نساجی با ۲ پاس گل ایوب از باخت مقابل هوادار به یک برد رسید.

ترکیب منتخب هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛ کرمانی‌ها در غیاب سرخابی‌ها پرچم‌دار شدند

مهاجمان: گادوین منشا(مس رفسنجان)، مرتضی تبریزی(گل‌گهر)، کی‌روش استنلی(گل‌گهر):

منشا را باید آقای گل لیگ بیست و یکم قلمداد کنیم. مهاجم نیجریه‌ای مس رفسنجان وقتی بازی با صنعت نفت گره خورده بود و می‌رفت که با نتیجه مساوی به اتمام برسد با یک ضربه ایستگاهی تماشایی ورق را برگرداند و تیم محمد ربیعی را به بردی ارزشمند در آبادان رساند.

مرتضی تبریزی در لیگ بیست و یکم احیا شده است و شمایی از آن مرتضی تبریزیِ ذوب‌آهن را بار دیگر می‌بینیم. او در هفته بیست و هشتم زننده یکی از گل‌های تیمش به نفت مسجدسلیمان بود. و دیگر گل نیز به وسیله کی‌روش استنلی زده شد. مهاجم کهنه کار و بلندبالای گل گهر با شم بالای گلزنی‌اش کمک کرد خیلی زود نسخه‌ی تیم محمدرضا مهاجری بسته شود.

ترکیب منتخب هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛ کرمانی‌ها در غیاب سرخابی‌ها پرچم‌دار شدند

سرمربی: محمد ربیعی(مس رفسنجان):

محمد ربیعی پس از باخت در شهرآورد کرمان، بازگشت خوبی داشت و موفق شد در آبادان، صنعت نفتِ این شهر را با ۲ گل شکست دهد و تیمش را به مسیر درست بازگرداند. به جز او امیر قلعه‌نویی، محرم نویدکیا و مهدی تارتار نیز بردهای جالب توجهی را به دست آوردند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.