کد خبر: 371472
۰
۰
نسخه چاپی

احداث فضای سبز حاشیه میدان بزرگ ولیعصر(عج) قم به روش جایگزینی خاک مناسب

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از احداث فضای سبز حاشیه میدان بزرگ ولیعصر(عج) با اعتبار 3 و نیم میلیارد ریالی خبر داد.

احداث فضای سبز حاشیه میدان بزرگ ولیعصر(عج) قم به روش جایگزینی خاک مناسب

به گزارش قم پرس به نقل از واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اجرای عملیات عمرانی و اصلاحات هندسی حاشیه میدان بزرگ ولیعصر(عج) اظهار کرد: عرصه‌ای که برای فضای سبز در این محدوده پیش‌بینی‌شده لازم بوده اصلاح شود و به همین خاطر خاک عرصه منتقل و با خاک زراعی مناسب جایگزین شد.

وی با تأکید بر طراحی کاشت این عرصه تصریح کرد: همزمان با این کار اجرای فضای سبز و کاشت گونه‌های مناسب اقلیم قم آغاز شد و رعایت نکات ترافیکی نیز در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم استفاده از گونه‌های مناسب اقلیم شهر قم و استفاده از گونه‌های گل‌دار و با منظر مناسب در این بستر را مورد توجه قرارداد و خاطرنشان کرد: اجرای فضای سبز این عرصه با روش آبیاری تحت‌فشار انجام‌شده و تلاش شده که در زمینه استفاده از منابع آب را بتوانیم بهره‌وری حداکثری را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مساحت عرصه این محدوده هزار و ۹۰۰ مترمربع است تصریح کرد: بیش از ۳ و نیم میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته‌شده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید