کد خبر: 371506
۰
۰
نسخه چاپی

پیام تسلیت مقامات و شخصیت‌ها در پی شهادت سرهنگ پاسدار خدایی

به گزارش ایرنا، دو موتور سوار حوالی عصر روز یکشنبه حوالی خیابان مجاهدین اسلام تهران با شلیک پنج گلوله سرهنگ حسن صیاد خدایی یکی از مدافعان حرم را در هنگامی که قصد ورود به منزل داشت ترور و به شهادت رساندند.

در پی این واقعه، جمعی از مقام‌ها و شخصیت‌ها با انتشار پیام‌هایی شهادت این پاسدار سرافراز اسلام را تبریک و تسلیت گفتند.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در این توئیتی نوشت: «بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم.»

همچنین محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام تسلیتی با هشتگ اللهم_ارزقنا در توییتر نوشت: شهادت مظلومانه شهید حسن صیاد خدایی که از شاگردان سرافراز مکتب حاج قاسم بود نشان داد که فرهنگ شهادت، ساده زیستی و مقاومت در بین پاسداران ایران اسلامی، از همیشه زنده تر و جاری تر است.

دشمنان ذات شرارت‌بار خود را با شهادت یکی از سپاهیان جان‌ برکف نشان دادند

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه نیز یکشنبه شب ضمن ‌محکوم کردن عملیات تروریستی امروز در تهران، شهادت سرهنگ سرافراز پاسدار صیاد خدایی را به خانواده این شهید و همرزمان وی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

وی گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر ذات شرارت‌بار خود را با ترور و شهادت یکی از سپاهیان جان‌ بر کف نشان دادند.

خطیب‌زاده افزود: این جنایت ضد انسانی در حالی توسط عوامل تروریستی وابسته به استکبار جهانی صورت می‌پذیرد که در کمال تاسف با حمایت و سکوت کشورهای مدعی مقابله با تروریسم همراه است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از قربانیان جنایات تروریستی در طول بیش از چهار دهه گذشته بوده است، افزود: تروریست‌های کوردل با تصور باطل خود تلاش دارند مانع حرکت ملت بزرگ ایران در تحقق آرمان‌های متعالی خود شده و باعث ایجاد وقفه در مسیر عزت طلبانه مردم شوند، غافل از اینکه خون شهیدان ضامن بقا و تعالی این‌ملت و کشور است.

دشمنان بدانند با شهادت امثال صیادخدایی‌ها، ملت ایران زنده‌تر و پایه‌های نظام دینی مستحکم‌تر می‌شود

حجت الاسلام علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی نوشت: خبر شهادت سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی، از مجاهدان و مدافعان حرم ، آن هم مظلومانه در جلوی درب منزل ، دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

وی افزود: شهادت الهی حسن را به دست حامیان داعش و تروریست‌های زشت سیرت‌، نشانه اوج ناتوانی و حماقت استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل دانسته و خون سرخش را چراغی در پیش روی ملت ایران، در راستای معرفتی کامل‌تر از دشمن غدار می‌دانم، که به یقین بقایای ضحاکان خون آشام را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران بدانند، با شهادت امثال صیاد خدایی‌ها، ملت ایران زنده‌تر و پایه‌های نظام دینی، مستحکم‌تر خواهد شد.

ادامه دارد ...

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید