کد خبر: 371549
۰
۰
نسخه چاپی

بهره‌برداری از مجموعه تنیس بوستان علوی قم و فرهنگسرای مجازی در سال ۱۴۰۱

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از بهره‌برداری دو پروژه مهم این سازمان شامل مجموعه تنیس خاکی بوستان علوی و فرهنگسرای مجازی در سال 1401 خبر داد.

بهره‌برداری از مجموعه تنیس بوستان علوی قم و فرهنگسرای مجازی در سال ۱۴۰۱

به گزارش قم پرس: احمد بهشتی در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به سومین رویداد ملی فهما و تجلیل از کانون‌های فرهنگی هنری کشور از کسب رتبه دوم کانون فرهنگی هنری تبیان قم خبر داد و اظهار داشت: این رقابت بین ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری سطح کشور برگزار شد که تبیان قم توانست این رتبه را از آن خود کند.

مدیر روابط عمومی کانون فرهنگی هنری تبیان با بیان اینکه در دوره ششم شورای اسلامی شهر قم توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی به‌ویژه کانون مساجد شده است افزود: در این مسیر مدیریت شهری در کنار مراکز فرهنگی به‌ویژه تبیان بوده است و توانستیم تاکنون پروژه‌های فرهنگی زیادی در سطح شهر اجرایی کنیم.

وی به اجرای پروژه شهربازی معارفی بلوار پیامبر اعظم (ص) قم اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه با زیربنای ۱۲هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال اجراست که پس از تکمیل بخش زیادی از نیازهای فرهنگ شهروندی را رفع می‌کند.

بهشتی رویکرد مسجد محوری شورای ششم را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: این شورا در مقایسه با ادوار گذشته توفیق بیشتری در مسائل فرهنگی داشته که باعث پیگیری‌های زیادی برای رفع مشکلات پیش رو شده است.

وی بازدید مکرر اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم در دوره ششم را از مساجد و مراکز فرهنگی را قابل‌تقدیر برشمرد و یادآور شد: ایجاد کمیته حمایت از مساجد و مراکز فرهنگی شهر قم راهی است که مساجد کمک‌ها و نیازها و مسائل خود را مستقیماً به اطلاع مسئولان شهری برسانند.

مدیر روابط عمومی کانون فرهنگی هنری تبیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر کارخانه‌ای به مساحت ۱۲۰۰مترمربع در شهرک صنعتی ثامن احداث کردیم که در آن مشغول به تولید لوازم شهربازی معارفی فعالیت داریم.

وی اضافه کرد: اگر مساجد در حوزه اشتغال و تولید فعالیت داشته باشند می‌توانند در مسیر حل مشکلات جامعه گام بردارند، مساجد کانون‌های محله محور هستند و باید در سطح شهر پررنگ‌تر نقش خود را ایفا کنند.

انتهای پیام/***ح

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید