کد خبر: 371640
۰
۰
نسخه چاپی

قدم‌ها را با تأسی از الگوی مقاومت استوارتر برداریم

به گزارش حوزه دولت ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، در پیام «احمد وحیدی» به‌ مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر آمده است: تاریخ ایران اسلامی مشحون از دلاوری‌ها و رشادت‌های دلیرانی است که جان و دل در گرو اعتلای وطن و سربلندی نام ایران اسلامی نهاده‌اند.

وی افزود: حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر یکی از نقاط عطف در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و تغییر بنیادین در افکار استعماری به اصطلاح قدرت‌های جهانی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، «با فتح خرمشهر تاریخ ورق خورد و دنیا تغییر حالت داد و ارکان تفکر استعماری قدرت جهانی که تا آن روز نیروی عظیم انقلاب و مردم را باور نداشتند، متزلزل شد».

وزیر کشور ادامه داد: دشمن که در رؤیای پیروزی بود، در برابر اراده‌های آهنین و برخاسته از ایمان به خدا و اسلام و عشق به خمینی کبیر (ره) فرزندان برومند این مرز و بوم، تاب ایستادگی نیاورد و خرمشهر این قطعه جدا نشدنی از ایران، با لطف خدای متعال آزاد شد.

وحیدی اضافه کرد: گرامیداشت سوم خرداد ماه پاسداشت ایثار، ازخودگذشتگی و میهن‌دوستی دلاورانی است که با نوشیدن شربت شهادت، نام‌شان را در تاریخ ایران زمین جاودانه کردند و نگذاشتند وجبی از خاک این سرزمین به دست اغیار افتد.

وی تأکید کرد: این پیروزی مخابره‌کننده این پیام مهم به جهان بود که دلاورمردان ایرانی همچون ید واحده‌ای، به دور از هر گونه تفاوت‌های سیاسی، در مقابل دشمن متجاوز خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد به استقلال و تمامیت ارضی کشور خدشه‌ای وارد شود.

رئیس شورای امنیت کشور با اشاره به شیوه‌های نوین جنگ قدرت‌های جهانی و ایادی آنها علیه مردم غیور ایران از خرابکاری و پرورش تروریسم تا تحریم، شبیخون فرهنگی و جنگ شناختی، تصریح کرد: در چنین شرایطی لازم است به تأسی از الگوی مقاومت، در مسیر پیشبرد آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، قدم‌ها را استوارتر برداریم و در پرتو الطاف الهی و هدایت‌های داهیانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، در سربلندی و اعتلای ایران اسلامی بیش از پیش بکوشیم و فراموش نکنیم که «خرمشهرها در پیش است».

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید